Hyundai je v Slovenijo pripeljal drugi model svoje podznamke “Ioniq”, ki smo jo sprva spoznali z modelom Ioniq 5.
Prav tako kot Ioniq 5 je tudi Ioniq 6 osnovan na Hyundaijevi namenski platformi za električna vozila E-GMP, a ključna razlika med avtomobiloma je oblikovna zasnova. Ioniq 6 namreč “stavi” na aerodinamiko in čiste linije. Njegov količnik zračnega upora namreč znaša vsega 0,21. K učinkoviti aerodinamični zasnovi botrujejo številni detajli: Stranski ogledali sta digitalni (le kameri, ki sliko prikazujeta znotraj potniške kabine), skrite kljuke vrat, zadnji “spojler” ter aktivne zračne lopute v maski.




Zanimiv je tudi podatek, ki ga Hyundai navaja že v uradnih predstavitvenih gradivih: 20-palčna platišča v primerjavi z 18-palčnimi poskrbijo za znatno večjo porabo energije – ob izbiri enake raličice povečajo porabo za skoraj 2 kWh/100 km, oziroma odščipnejo približno 60 kilometrov električnega dosega.


Ioniq 6 je dolg skoraj pet metrov, a v resnici gre za 4-vratni avtomobil. To pomeni, da je odprtina prtljažnika razmeroma majhna, enako pa velja tudi za njegovo prostornino, ki znaša 401 liter. To dopolnjuje še predni prtljažnik (“frunk”), ki razpolaga z dodatnimi 45 litri uporabne prostornine.








V notranjosti najdemo nekaj posebnosti: Poleg dveh stranskih zaslonov, ki stalno prikazujeta sliko kamer (namesto vzvratnih ogledal), so na volanskem obroču zdaj štiri LED lučke, ki imajo tudi funkcionalno vlogo. Z različnimi svetlobnimi signali namreč sporočajo informacije za voznika. Zanimivo je tudi, da je Hyundai z vrat odstranil prav vsa stikala, ki se odslej nahajajo izključno na sredinski konzoli.

Hyundai trdi, da je Ioniq 6 eden najbolj učinkovitih električnih avtomobilov. Na voljo je pogonom na zadnji kolesni par ali na vsa štiri kolesa. Manjša izmed dveh razpoložljivih baterij ima kapaciteto 53 kWh (na to pri Hyundaiju ne računajo preveč resno), večja pa precej bolj zajetnih 77,4 kWh. Pogon ima lahko tri različne sistemske moči – 111, 168 ali 239 kilovatov. Toplotna črpalka je pri osnovni različici (Style) na voljo za doplačilo, pri višjerangiranih pa je serijska.

Polnjenje baterije lahko pri izmeničnem toku poteka z največjo močjo 11 kW, pri enosmernem toku pa z največjo močjo 232 kW. Vozilo podpira tudi V2L tehnologijo, ki omogoča napajanje zunanjih porabnikov z do 3,5 kW moči.

Ioniq 6 je po ceni zelo primerljiv z modelom Ioniq 5. Vstopni model z manjšo baterijo stane 45.100 evrov, večja baterija pa zahteva vsaj 50.100 evrov. Če želite različico s štirikolesnim pogonom, se cena prične pri 53.800 evrih. Letos želi Hyundai v Sloveniji na ceste spraviti približno 30 vozil.



















