Volkswagen z vse večjimi koraki stopa na pot e-mobilnosti. Do leta 2025 napovedujejo 25 novih električnih modelov s pomočjo 30 milijard evrov naložb. Do leta 2028 želijo na ceste poslati že 22 milijonov električnih vozil v 70 različnih modelskih izvedbah.
Še pred prihodom težko pričakovanega modela ID.3 bo Volkswagen že konec letošnjega leta predstavil prenovljeni model e-Up!, ki bo skoraj podvojil svoj doseg. Do konca leta 2020 sledi še električni SUV (zdaj ima delovno ime ID Crozz), do leta 2022 pa še dva dodatna popolnoma električna modela.

Če električna vozila v Sloveniji danes še ne predstavljajo zajetnejšega prodajnega deleža, se to utegne že v naslednjih dveh letih korenito spremeniti. Leta 2020 Volkswagen predvideva prodajo 900 električnih vozil, slovenski trg pa naj bi že leta 2025 skupno sprejel kar 8.000 novih električnih vozil na letni ravni.
Zaradi vse večjega povpraševanja so se pri salzburškem Porsche holdingu (tudi lastniku slovenskega uvoznika) odločili za vpeljavo nove storitve pod blagovno znamko Moon.

Z vidika ponudnika gre za poskus adaptacije na spremembe trga in pojmovanja mobilnosti, saj bo električna mobilnost na več ravneh privedla do manjših prihodkov. Za začetek električni avtomobil ne potrebuje tako obsežnih in pogostih servisov kot avtomobil z motorjem z notranjim izgorevanjem.
Moon se osredotoča na domače in poslovne uporabnike električnih vozil, saj bomo električna vozila večinoma (v 80%) polnili doma in v službi. S svojimi storitvami skuša skleniti prvi krog e-mobilnosti, ki ga tvori električni avto, stik s ponudnikom storitev v avtohišah ter nenazadnje dodatni izdelki ter svetovanje.
Paket storitev Moon tako obsega: pregled stanja doma, pripravo ponudbe, inštalacijo potrebne opreme, financiranje in pripravo potrebne dokumentacije.
Storitev Moon je zaenkrat v polnem obsegu na voljo v Avstriji, Slovenija, Češka, Madžarska in Romunija pa so bile izbrane kot pilotni trgi za prvo fazo širitve. V Sloveniji velik delež ljudi živi v hišah, obenem pa smo pri nas tudi precej naklonjeni novim rešitvam, kar sta po besedah uvoznika ob relativno kratkih razdaljah vožnje zelo pomembna dejavnika.
Moon bo skrbel za prodajo, vgradnjo in vzdrževanje “strojne” opreme, ki jo potrebujemo za domače polnjenje električnih avtomobilov. Na voljo bodo AC (od 3,6 do 22 kW) in DC polnilne postaje (od 24 do 75 kW).

Za pametno polnjenje bodo na voljo tudi rešitve z nadgradnjo domačih polnilnih postaj. Te bodo predstavljali moduli, ki bodo nadzorovali domače električno omrežje in ga varovali. Sistem bo kajpak najbolj učinkovit ob pridobivanju energije s pomočjo domače sončne elektrarne. Za shranjevanje energije bodo na voljo hranilniki s kapacitetami 5-15 kWh.
Za zdaj je najugodnejša Moonova polnilna postaja z 11 kW moči na voljo za 800 evrov. Če bi zraven dodali še ceno inštalacije in vzpostavitev dinamičnega vodenja omrežja, ki trenutno še nista na voljo z najšibkejšo polnilnico, zaključimo na začetnem znesku 1.600 evrov. Dolgoročna vizija Moona je ta strošek pripeljati pod mejo 1.000 evrov.