Mustang Mach-E je Fordov električni SUV, ki bo na ceste zapeljal v drugi polovici leta 2020.
Doseg Mustanga Mach‑E z baterijo za podaljšani doseg in zadnjim pogonom bo z enim polnjenjem predvidoma znašal do 600 km (po WLTP). Konfiguracije Mustanga Mach-E s podaljšanim dosegom in štirikolesnim pogonom bodo predvidoma razvile moč 337 KM (248 kW) in 565 Nm navora.
Ford bo kupcem ponudil tudi posebno športno različico. Mustang Mach-E GT bo iz mirovanja do 100 km/h pospešil v manj kot petih sekundah. Največja moč bo predvidoma znašala 465 KM (342 kW), navor pa 830 Nm.
Pri speljevanju novi štirikolesni pogonski sistem Mach-E 4 navor neodvisno porazdeli med sprednjo in zadnjo osjo. Mustang Mach-E GT je obenem opremljen s sistemom prilagodljivega blaženja MagneRide.
Pod pokrovom ‘motornega prostora’ Mustanga Mach-E se skriva prtljažnik s čepom za izpust tekočin. V sprednjem prtljažniku je na voljo 100 litrov prostora, v katerem lahko udobno shranite potovalko ali kovček. In ker je opremljen s čepom za izpust tekočin, je primeren za shranjevanje mokrih ali umazanih športnih oblačil, gojzarjev ali opreme za na plažo, ko se morate po pustolovščini odpraviti domov.
Poleg sprednjega je na voljo tudi ‘običajni’ zadnji prtljažnik s prostornino 402 litra. Če so zadnji sedeži preklopljeni navzdol, je v Mustangu Mach-E za prtljago na voljo 1420 litrov prostora.
Tehnologijo ‘telefon kot ključ’ med Fordovimi modeli uvaja prav Mustang Mach-E. Ko se uporabnik približa vozilu, Bluetooth v Mustangu Mach-E zazna njegov pametni telefon in odklene vozilo ter omogoči zagon, ne da bi moral uporabnik telefon vzeti iz žepa ali uporabiti ključ oziroma upravljalnik na obesku. Če je baterija telefona prazna, je možno za odklepanje vozila vnesti varnostno kodo prek tipkovnice na stebričku B in z ločeno kodo, ki jo uporabnik vpiše na sredinskem zaslonu na dotik, zagnati motor in se odpeljati.
Mustang Mach-E bo na voljo s standardnim (75,7-kWh litij-ionska baterija) in s podaljšanim dosegom (98,8-kWh baterija); v drugem primeru znaša ciljni doseg konfiguracije z zadnjim pogonom pri ciklu WLTP do 600 km.
Baterije sestavlja 288 litij-ionskih celic pri bateriji s standardnim dosegom in 376 litij-ionskih celic pri bateriji s podaljšanim dosegom. Baterija je nameščena na tleh med obema osema vozila. Baterija je v vodotesnem okrovu, ki ga obdaja zaščita za prevzem sil v primeru trčenja. Sistem za aktivno ogrevanje in hlajenje s pomočjo tekočine uravnava temperature boljšo zmogljivost v zahtevnejših vremenskih pogojih in za hitrejše polnjenje.
Ford je eden od ustanovnih članov in deležnikov konzorcija IONITY, ki namerava do konca leta 2020 na ključnih evropskih lokacijah postaviti 400 izjemno zmogljivih polnilnic. V primerjavi z obstoječimi sistemi bo to omogočilo znatno skrajšanje časa polnjenja povsem električnih vozil.
Z največjo močjo polnjenja 150 kW bo možno Mustangu Mach-E z baterijo za podaljšani doseg in zadnjim pogonom dodati do 93 km dosega z 10 minutami polnjenja na hitri polnilnici z enosmernim tokom (DC). Pri uporabi hitre polnilnice z enosmernim tokom (DC) bo baterijo Mustanga Mach‑E s standardnim dosegom predvidoma možno napolniti z 10 odstotne do 80 odstotne napolnjenosti v približno 38 minutah.
[…] konjička. Podoben in še bolj interaktiven pristop je ubral Ford, ki je v električnega Mustanga Mach-E implementiral koncept popularne igre »Escape room« (torej pobeg iz […]