Dejstvo je, da slovenski avtomobilski šport v domačih medijih še zdaleč ne zaseda mest na naslovnicah. O njem se na žalost vseh, ki se v njem udejstvujejo/udejstvujemo, poroča precej premalo. Kljub temu se veliko akterjev trudi, da bi bil naš ljubljeni šport v slovenskem okolju dobro sprejet, cenjen in kljub domala popolnemu amaterizmu na vseh nivojih organiziran kar se da profesionalno.

Nato pa vsi skupaj naletimo na tale udarec pod pasom:

Slovenske novice v zadnji izdaji poročajo, da naj bi eden najvidnejših in rezultatsko najuspešnejših slovenskih dirkačev, Marko Grossi, kradel nafto na območju skladišča naftnih derivatov v Kopru.

Sodišče je Grossiju medtem že izreklo (za zdaj še nepravnomočno) obsodbo zaradi poskusa velike tatvine v sostorilstvu. Gre za šestmesečno pogojno zaporno kazen s preizkusno dobo leta in pol.

O dejanju in nadaljnjem razpletu dogodkov na Avtoportret.si kajpak ne bomo sodili, želimo pa opozoriti na nekatera pomembna dejstva in težko popravljive posledice za celoten slovenski avtošport:

Prvič: Tovrsten dogodek zagotovo ne more v isti koš postaviti vseh akterjev slovenskega avtošporta, a gre v tem primeru za enega najbolj vidnih predstavnikov te panoge. Veliko tekmovalcev in ekip se na vse pretege trudi, da se njihovi uspehi v slovenskih medijih sploh omenijo. S svojim profesionalizmom in trudom na področju odnosov z javnostmi skušajo vsak po svojih močeh sooblikovati in graditi dobro podobo. Eden izmed slednjih bi moral biti tudi Marko Grossi, ki bi se moral zavedati, svojih dolžnosti – vsaj profesionalnega obnašanja, če ne še česa več. Tovrstno dejanje je torej brezsramna klofuta vsem, ki se trudijo za dobrobit avtošporta v Sloveniji.

Drugič: Dogodek je še hujši z vidika dejstva, da je šlo za neposredno oškodovanje podjetja Petrol. Gre za podjetje, ki je hočeš nočeš eno izmed zadnjih velikih podjetij, ki vsaj drobec svojih oglaševalskih sredstev nameni za dirke in dirkače v Sloveniji. Gre tudi za enega generalnih pokroviteljev krovne avtošportne zveze. Vsi vpleteni lahko le ugibamo, kako se bodo na dogodek dolgoročno odzvali odgovorni na največjem slovenskem naftnem trgovcu.

In tretjič: Marko Grossi je na družbenih medijih veljal za enega največjih kritikov – naj je šlo za kritike krovne slovenske avtošportne zveze, organizatorjev prireditev, sotekmovalcev in nenazadnje (morda celo v največji meri) medijev. Kako že gre tista o pometanju pred svojim pragom?

Kot rečeno, na Avtoportret.si o dejanju in krivcih ne želimo soditi, kljub temu pa v tem primeru upamo na primerne odzive vseh vpletenih. Opravičila in pojasnila bi morali zahtevati krovna zveza, športni klubi, sotekmovalci in navijači. Ugled slovenskega avtošporta je ponovno ranjen. Žalostno, a resnično.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here