Audi Q3 je že več kot desetletje uspešen model v segmentu premijskih kompaktnih vozil. Zdaj je čas za njegovo tretjo generacijo.

Prva značilnost so seveda oblikovne spremembe po zadnjih Audijevih smernicah. Zadnji del zaznamujejo opcijske digitalne OLED zadnje luči, ki jih dopolnjuje neprekinjen LED svetlobni pas in osvetljeni štirje krogi. Spredaj so medtem digitalni matrični LED žarometi, ki prvič pri modelu Q3 uporabljajo mikro-LED module. Ta tehnologija znatno izboljša osvetlitev in zagotavlja boljši kontrast na cesti. Svetlobne funkcije so zdaj tesneje povezane s funkcijami asistenčnih sistemov. Digitalne dnevne luči z LED tehnologijo, sestavljene iz 23 segmentov na vsaki strani, ustvarjajo prepoznavne svetlobne podpise.

V notranjosti nova upravljalna enota volana omogoča več prostora za shranjevanje v sredinski konzoli. V volansko enoto sta prvič integrirani dve novi ročici na volanskem drogu: desna služi kot prestavna ročica, leva pa za upravljanje svetlobnih funkcij in brisalcev. Prav tako je prvič v Audijevem kompaktnem segmentu mogoče naročiti zvočno izolacijsko zasteklitev za sprednja stranska stekla, kar izboljša akustiko v notranjosti, zlasti pri višjih hitrostih. Prtljažnik ima prostornino 488 litrov, s podrtimi zadnjimi sedeži pa se poveča do 1.386 litrov. Sedežna klop je serijsko vzdolžno pomična in nastavljiva po naklonu. Novi Q3 ima vlečno kapaciteto do 2.100 kilogramov.

Bencin, dizel in priključni hibrid
Vstopni model družine Q3 je TFSI 110 kW, štirivaljni bencinski motor z blago hibridno tehnologijo. Audi TDI 110 kW je medtem posebej primeren za dolge razdalje, (priključni) e-hybrid 200 kW pa se lahko polni z močjo do 50 kW. V ta namen je vanj vgrajena baterija z neto kapaciteto 19,7 kWh, ki omogoča električni doseg do 119 kilometrov po testnem ciklu WLTP.

Opcijsko sta na voljo športno podvozje in podvozje z dvoventilskimi blažilniki. Eden od vrhuncev asistenčnih sistemov je prilagodljivi vozni asistent plus. Za še večjo varnost med vožnjo notranja kamera spremlja voznika in zaznava znake zaspanosti ali zmanjšane koncentracije. Funkcija “učenega parkiranja” omogoča, da si Audi Q3 zapomni posamezne manevre parkiranja, funkcija pomoči pri vzvratni vožnji pa pomaga pri izhodu iz slepih ulic.

Novi Audi Q3 bo na trg prišel oktobra, naročila pa bo mogoče oddati že poleti. Osnovna različica Audi Q3 SUV TFSI 110 kW bo v Nemčiji na voljo po začetni ceni 44.600 evrov. Model Audi Q3 SUV e-hybrid 200 kW bo stal od 49.300 evrov naprej. Novo generacijo Audija Q3 proizvajajo v tovarnah v Győru na Madžarskem in v Ingolstadtu v Nemčiji.




















































