Renault velja za enega izmed prvih proizvajalcev, ki se je resno lotil električnih vozil. No, področje hibridov je bilo do danes zanj še bolj ali manj neznanka.

Zdaj so pri francoskem gigantu sprejeli odločitev o hibridizaciji treh vitalno pomembnih modelov iz njihove ponudbene palete. Clio bo tako odslej na voljo kot klasični, Megane in Captur pa kot priključna hibrida.

Če primerjamo hibridnega Clia s podobno opremljenim klasičnim (tudi z avtomatskim menjalnikom), pridemo do ugotovitve, da hibridna tehnologija ta model podraži za približno 2.000 evrov. A za ta denar pri Renaultu obljubljajo bolj uglajeno vožnjo, manjšo porabo goriva in manj emisij.

Glavna tehnična posebnost hibridnega Clia je inteligentni brezsklopčni menjalnik. Poenostavljeno gre za računalniško razporejanje načinov delovanja dveh elektromotorjev in 1,6-litrskega bencinskega motorja, ki ga narekujejo potrebe voznika. Ob optimalni uporabi pri Renaultu obljubljajo kar 80 odstotkov mestne vožnje zgolj na električno energijo ter skupno porabo le nekaj malega nad 4 litri na 100 prevoženih kilometrov.

V primerjavi s klasično različico pri hibridnem Cliu večjih oblikovnih razlik ni. Na zunanjosti je moč opaziti zgolj nekaj “značk” z napisom “E-tech”, v notranjosti pa nekaj modrih detajlov.

Megane in Captur sta medtem opremljena tudi z vtičnicama za polnjenje. Gre seveda za priključna hibrida, ki pod zadnjima klopema skrivata precej večjo baterijo kot Clio. Če je kapaciteta baterije Clia zgolj dobro kilovatno uro gre v primeru Megana in Capturja za 9,8 kilovatne ure.

Oba priključna hibrida sta opremljena s popolnoma identičnim pogonskim sklopom, zato ju bomo na tem mestu poenotili. Priključni hibrid torej enako kot klasični sestoji iz 1,6-litrskega bencinskega in dveh elektromotorjev. Za razliko od klasičnega je le napetost baterije večja (400 namesto 200 voltov). Zato Captur in Megane razpolagata z največ 160 “konjskimi močmi”, Clio pa s 140.

Z obema avtomobiloma bo lahko voznik prevozil do 50 km (po WLTP) zgolj na električno energijo. Najvišja hitrost brez delovanja bencinskega motorja je 135 km/h.

Megane je skupaj s vpeljavo priključnohibridne tehnologije doživel tudi prenovo od jeseni življenjske dobe generacije. Glavne novosti so rahlo osvežen dizajn ter nov infozabavni sistem – enak, ki ga že poznamo iz novega Clia in Capturja.

Ob robu predstavitve novih modelov je Renault prvič pokazal tudi nov izobraževalni center skupine Renault-Nissan-Dacia v Mirni Peči na Dolenjskem. Gre za povsem nov izobraževalni center, kjer bodo znanja nabirali bodoči strokovnjaki s celotnega področja nekdanje Jugoslavije. S tem pri Renaultu še dodatno krepijo svojo navzočnost v Sloveniji in na Dolenjskem.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj