Ford je v Slovenijo pripeljal novo generacijo modela Tourneo Connect. Slednji je prvič nastal v sodelovanju z Volkswagnom – gre namreč za soroden model Caddyju.

Ford in Volkswagen sta leta 2019 sklenila sporazum o sodelovanju. Ford bo tako za začetek Volkswagnu zagotovil novega Amaroka in Transporterja, Volkswagen pa Fordu Tournea Connect ter električno platformo MEB.

V primerjavi s Caddyjem je spremenjen le videz. Tourneo Connect ima za Ford značilno masko in nekoliko spremenjen zadnji del. V Fordovo preobleko je odeta tudi armatura, a funkcionalnosti ostajajo enake kot pri Volkswagnu. Tako je osrednji zaslon v primerjavi z Volkswagnom le grafično spremenjen.

Tourneo Connect je na voljo s kratko (L1) in dolgo (L2) medosno razdaljo. Pri obeh lahko izberemo možnost dodatnih dveh sedežev in tako dobimo sedemsedežnika. Potniki lahko na obeh straneh vstopajo skozi bočna drsna vrata.

Na voljo so trije različni nivoji opreme – Titanium, Active in Sport. Kupci različic Titanium in Active lahko izberejo tudi ergonomske sedeže s podaljšanim sedalnim delom in štirismerno električno nastavitvijo ledvenega dela, ki imajo certifikat AGR.

Motorna paleta zajema 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik s 84 kW moči in 220 Nm navora ter 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik z 90 kW moči in 320 Nm navora. Ford ju sicer označuje z lastnima oznakama (EcoBoost in EcoBlue), a gre za Volkswagnova motorja (sicer znanima pod oznakama TSI in TDI).

Za začetek je za slovenski trg sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik (DSG) na voljo le pri dizelskem motorju, na bencinsko kombinacijo pa bo potrebno še nekoliko počakati. Kupci bodo lahko izbrali tudi štirikolesni pogon, a le z dizelskim motorjem in ročnim menjalnikom.

Za leto 2024 so pri Fordu napovedali tudi prihod priključno hibridnega pogona, električne različice pa za zdaj ni na vidiku.





























