Ford Transit Custom zaseda mesto najbolje prodajanega lahkega dostavnika na stari celini, da bi ostal v ospredju priljubljenosti med evropskimi obrtniki pa je letos z novo generacijo stopil še stopničko višje. Ključne novosti so izboljšana zmogljivost za prevoz tovora, široka paleta pogonskih sklopov ter višja raven udobja, ki izvira tudi iz neodvisnega zadnjega vzmetenja.

Nova platforma vožnjo približa tisti v osebnih avtomobilih

Transit Custom temelji na novi platformi, ki je lažja, bolj toga in ima odvisno od različice do 200 mm daljšo medosno razdaljo. Dostavnik v višino meri slaba dva metra, zaradi česar je primeren za večino parkirnih hiš. Na račun nove platforme je širša tudi ponudba pogonskih sklopov, v kateri lahko najdemo dizelsko, priključno hibridno ter električno različico E-Transit Custom.

Tovorni prostor premore od 5,8 do 6,8 m3 pri standardni višini strehe, največja nosilnost pa je 1350 kg. Z odprtino pod sovoznikovima sedežema je največja dolžina tovora 345, sicer pa 279 oziroma 300 cm. V primeru daljše medosne razdalje je to dovolj za štiri euro palete (in tri v primeru krajše). Poleg doslej znanih karoserijskih izvedenk je po novem na voljo tudi različica MultiCab, ki s predelno steno v obliki črke L zadnji prostor razdeli na potniški in tovorniški del.

Bogatejši nabor opreme in digitalizacija

Vzvratna kamera ter parkirni senzorji spredaj in zadaj so odslej serijski pri vseh različicah. Med dodatno opremo izpostavljamo sistem za zaznavanje prečnega prometa, pomoč pri zaviranju pri vzvratni vožnji ter 360-stopinjsko kamero. Dodatno je digitalizirana tudi kabina, v katerem kraljuje 13-palčni osrednji info-zabavni zaslon na dotik z nameščenim sistemom SYNC 4, ki ga dopolnjuje 12-palčna digitalna instrumentna plošča.

Zanimiva novost je opcijski paket »mobilna pisarna«, ki z nagibnim volanom omogoča transformacijo voznikovega prostora, kjer volan postane stojalo za tablične in prenosne računalnike ali ravna mizica. Pri Fordu so ponosni tudi na novi pomagalni sistem Delivery Assist, ki s praktičnimi rešitvami olajša delo dostavljalcev – v »parkirnem« načinu ob zapustitvi vozila avtomatsko vklopi vse štiri smernike, zaklene vozilo in zapre vsa okna.

Dizel, hibrid ali elektrika?

Dizelski motorji EcoBlue so na voljo z močjo 82 kW (110 KM), 100 kW (136 KM),110 kW (150 KM) ali 125 kW (170 KM) in so serijsko združeni s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki ga lahko nadomesti tudi 8-stopenjska avtomatika. Ob slednji je lahko Transit Custom prvič opremljen tudi z inteligentnim sistemom štirikolesnega pogona. Priključno hibridna različica vključuje 2,5-litrski bencinski motor in baterijo kapacitete 11,8 kWh, ki naj bi zagotavljala do 56 kilometrov električnega dosega. Sistemska moč v tej kombinaciji znaša 232 »konjev«. V primeru izbire elektrike bo E-Transit Custom po WLTP z baterijo kapacitete 64 kWh zagotavljal doseg do 337 kilometrov.

Vstopna cena znaša dobrih 30 tisočakov, celotni cenik pa je na voljo na tej povezavi. Proizvodnja je stekla v Turčiji, prva vozila z dizelskim motorjem pa so v Sloveniji že v prodaji. Hibridni modeli bodo na voljo predvidoma spomladi prihodnje leto, električna različica pa bo dobavljiva poleti.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here