Sportage je takoj za Ceedom drugi najpomembnejši model Kie v Sloveniji. Trenutno po prodajnih številkah zaseda tudi drugo mesto v svojem segmentu, kar pomeni, da je na našem trgu celo bolj priljubljen kot po večini preostalih evropskih trgov, pa tudi tam običajno beleži dobre prodajne številke.
Da Sportageova priljubljenost ne bi upadla, so zanj pri Kii pričakovano pripravili osvežitev, s tem pa lahko Kiin športni terenec še vedno stavi (želi staviti) na svoj atraktiven videz, dinamiko, relativno napredne tehnologije in praktičnost.
Priča smo nekaj vizualnim spremembam. Spredaj lahko opazimo nekoliko bolj športno zasnovan odbijač, ki ima novi letvici. Maska je zdaj rahlo drugače oblikovana, a bodo razlike za večino opazne šele, ko novinca neposredno primerjate z modelom pred “faceliftom”. Odslej so nekoliko drugačni tudi LED žarometi spredaj, zadnji svetlobni elementi pa so malce premaknjeni. Zadnji odbijač je dobil tudi (opcijsko) okrasno zaščito podvozja.
Več novosti prinaša Sportage v nivoju opreme GT-Line. Ta ima bolj izstopajočo motorno masko, meglenke imajo drugačno obliko (ostaja sicer dizajnerski element kocke ledu). Zaščita podvozja ima zdaj posebno srebrno “prevleko”, za GT-Line pa so na voljo tudi posebna platišča.
V notranjosti izstopa nov volanski obroč, ki je zdaj debelejši in ima drugačno obliko. Drugačna je tudi plošča z merilniki (serijsko odslej v obliki “Supervision”). V Sportagea je odslej serijsko umeščen 7-palčni multimedijski zaslon (prej na voljo za doplačilo), opcijsko pa je na voljo tudi večji, 8-palčni. Spremenjena je še oblika zračnih odprtin.
Pri različici GT-Line je volan odet v perforirano usnje. Nekaj je seveda tudi pripadajočih našitkov/značk z emblemom GT-Line, za razliko od klasične pa je ta različica opremljena še z aluminijastimi stopalkami ter črnim stropnim oblazinjenjem.
Precej pestro motorno paleto tvorijo štirje različni motorji v petih različicah. Prva sta 1,6-litrska bencinska GDI (97 kW) in T-GDI (130 kW), na voljo pa sta še dva turbodizelska CRDi, 1,6-litrski s 85 ali 100 kW ter 2,0-litrski s 136 kW. Vsi so serijsko opremljeni z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, pri močnejših pa lahko doplačate sedem- ali osemstopenjskega “avtomatika”.
Odslej je pri Sportageu na voljo tudi blaga hibridna tehnologija, kar pomeni, da gre za prvega blagega hibrida v tem razredu. Tovrstni Sportage je opremljen z 48 V litij-ionsko baterijo ter 12 kW elektromotorjem, ki se uporablja pri zagonu vozila, v primerih močnega pospeševanja ali vožnji navkreber, ko potrebujemo dodatno moč. Baterija se polni s pomočjo rekuperacije kinetične energije ob upočasnjevanju. Blaga hibridna tehnologija je na voljo z 2,0- in 1,6-litrskim turbodizelskim motorjem CRDi.
Novosti na področju varnostnih tehnologij za Sportagea predstavljajo sistem za varno parkiranje (prikazuje dogajanje okoli vozila), radarski tempomat s funkcijo samodejne zaustavitve in speljevanja (na voljo z DCT menjalnikom, omogoča pa tudi prehitevanje in vračanje na prejšnji vozni pas) ter sistem, ki voznika opozarja na zbranost.
Prenovljeni Sportage je na voljo v nivojih opreme Active, Edition, Fresh in GT-Line. Vstopni model (1,6 GDI 97 kW Active) ima začetno ceno postavljeno pri 17.690 evrih, s čimer se Kiin slovenski uvoznik nadeja, da bo Sportage zanesljivo ostal med prvo trojico priljubljenih v svojem segmentu pri nas.