Štirikolesno gnani športnik – GR Yaris je zasnovan povsem na novo. To je drugi avtomobil GR znamke Toyota, torej sopotnik GR Supre, ki je bila predstavljena leta 2018.
GR Yaris je narejen na podlagi platforme GA-B, na kateri temelji tudi standardna različica novega Yarisa, zadnji del pa je vzet iz platforme GA-C, ki je osnova modelov Corolla in C-HR.
Za znižanje teže so uporabljeni aluminijasti paneli in kompoziti iz ogljikovih vlaken, in sicer pri strehi in karoseriji, pa tudi številni lahki sestavni deli, ki pripomorejo k nizki teži avtomobila.
V nasprotju s standardno različico ima GR Yaris le tri vrata, poleg tega pa tudi nižjo strešno linijo. To omogoča usmerjanje zračnega toka proti velikemu zadnjemu spojlerju.
Avtomobil poganja novi 1,6-litrski tricilindrski bencinski motor s turbopolnilnikom. To je najmočnejši, najmanjši in najlažji 1,6-litrski turbo motor na svetu. Agregat proizvaja 261 konjskih moči in ustvarja 360 Nm navora. Od 0 do 100 km/h pospeši v 5,5 sekunde, njegova najvišja hitrost pa je elektronsko omejena na 230 km/h.
GR Yaris ustreza vsem tehničnim standardom WRC2. Teža vozila znaša 1280 kg, poleg tega pa se vozilo ponaša z odličnim razmerjem med močjo in težo, ki znaša 4,9 kg na 1 konjsko moč.
Moč motorja se prenaša prek novega elektronsko nadzorovanega štirikolesnega pogona GR-FOUR. Na voljo pa so trije različni načini vožnje (Normal, Track in Sport), ki se z različnimi nastavitvami navora in razmerja med sprednjimi in zadnjimi kolesi prilagajajo trenutnim voznim razmeram.
Vozilo v Slovenijo pride decembra. Zaradi svoje specifike vozila konkretnih prodajnih planov pri slovenskem uvozniku nimajo. Naročali jih bodo glede na povpraševanje. Osnovna cena bo predvidoma 40 tisoč evrov za običajno in 42 tisoč evrov za nadgrajeno (Circuit) izvedbo.
Za razvoj dirkalnika so poskrbeli dirkači profesionalci:
Leta 2015 so pri Toyoti napovedali, da se po dolgoletni odsotnosti spet vračajo v prvenstvo WRC. Del tega načrta je bila tudi zasnova posebnega avtomobila, za katerega so navdih našli prav v svetu rallyja. S tehničnim znanjem in izkušnjami s tekmovanj najvišje ravni so načrtovali izdelati cestni avtomobil, ki bi bil primeren tudi za tekmovanja.
Povsem športni avtomobil, ki bi ga Toyota izdelala po 20 letih, je bil tudi nekakšna osebna ambicija predsednika družbe Akia Tojode. Zato je bil še toliko bolj zadovoljen, ko je leta 2018 Toyota osvojila konstruktorski WRC naslov. To je bil po Tojodinem prepričanju ključni trenutek na poti do globalnega priznanja znamke Toyota kot pravega avtomobilskega proizvajalca.
Razvojniki so tesno sodelovali s strokovnjaki ekipe Tommi Mäkinen Racing. Poleg tega so pri razvoju avtomobila sodelovali tudi profesionalni rally vozniki in člani ekipe Toyota Gazoo Racing. Vozilo je kot Toyota Master Driver preizkusil tudi Akio Tojoda, predsednik Toyote Motor Corporation, ki je tudi sam že vrsto let navdušen avtomobilski dirkač.