Škoda je na slovenskem trgu tudi uradno predstavila svoj nov model Scala, ki ga lahko že nekaj časa naročate pri slovenskih trgovcih.
Škoda Scala:
Mere:
- 2 cm krajša od Karoqa, 6 cm daljša od Rapida Spaceback
- 9 cm širša od Rapida
- medosna razdalja 1 cm daljša od Karoqa, 5 cm daljša od Rapida in 4 cm krajša od Octavie
Zunanjost:
- luči z oblikovnimi elementi kristalov
- sprednje in zadnje luči so lahko v osnovni LED tehnologiji ali v full-LED tehnologiji
- prvič napis Škoda zadaj na prtljažnih vratih
- platišča velikosti 15-18 palcev, vsaka velikost ponuja tudi možnost “aero platišč” z manjšim zračnim uporom
- 4 univerzalne in 10 kovinskih barv
Notranjost:
- korak naprej v primerjavi z Rapidom
- o prostornosti govori že dolga medosna razdalja
- prostornost je na ravni prve generacije Octavie
- na voljo je ambientalna osvetlitev (ob naročilu izberemo želeno barvo, ki je kasneje ne moremo spreminjati)
- za doplačilo je na voljo popolnoma zložljiv voznikov sedež
- naslon za roke tudi na zadnji klopi
- najboljši audio sistem ima 10 zvočnikov
- ogrevano vetrobransko steklo
- ogrevani/hlajeni prednji in zadnji sedeži
Prtljažnik:
- 52 l več prostornine kot pri Rapidu Spaceback
- skupno 467 litrov (ali malo manj, če imamo rezervno kolo)
- ob podrti zadnji klopi 1410 litrov
- električno odpiranje/zapiranje (opcijsko)
Multimedija:
- že osnovna oprema ima vsaj 3,5-palčni zaslonček “Maxidot” pred voznikom
- bolje opremljene različice z 10,25 zaslonom pred voznikom namesto analognih merilnikov (enak zaslon kot pri Karoqu) – za doplačilo 448 evrov
- multimedijski sistem ima zaslon na dotik dimenzij od 6,5 do 9,2 palca
Pogonska paleta:
Bencinski motorji:
- 1.0 TSI, 95 KM – 5-stopenjski ročni menjalnik (na voljo v drugi polovici 2019)
- 1.0 TSI, 115 KM – 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik DSG
- 1.5 TSI, 150 KM – 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik DSG (izklaplja dva valja za manjšo porabo goriva)
Dizelski motor:
- 1.6 TDI, 115 KM – 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik DSG
Po novem lahko izbiramo med različnimi načini vožnje/načini delovanja pogona.
Varnost in asistenčni sistemi:
- 5 zvezdic na testu Euro NCAP
- serijsko 6 zračnih blazin, opcijsko 9
- aktivni tempomat deluje do hitrosti 210 km/h (v kombinaciji s samodejnim menjalnikom dela vse sam – npr., če stojimo manj kot 3 sekunde, bo avtomobil sam speljal)
- sistem AFS (adaptive frontlight system) prilagaja snop svetlobe prednjih žarometov glede na potrebe in razmere
- “Side assist” predstavlja naslednjo generacijo sistema za nadzor mrtvih kotov (odslej zaznava do razdalje 70 m za vozilom, kar je 50 m več kot prej)
- “Side assist” v kombinaciji z “Lane assistom” zadrži avto na voznem pasu in prepreči trk
- parkirna asistenca 3.0 zagotavlja samodejno parkiranje
Paketi opreme:
- Active (serijsko 16-palčna platišča, “front assist”, “lane assist” …)
- Ambition
- Style
- dodatna možnost: Dynamic (športni sedeži, volan, alu-stopalke, črn strop)
- vizualna paketa sta “Image” (312 evrov doplačila) in “Emotion” (1375 evrov doplačila)
- pri paketu Emotion več elementov v drugi barvi (npr. črna prtljažna vrata, ogledala …)
Cena: Vstopni model 1.0 TSI Active s petstopenjskim ročnim menjalnikom je na voljo od 15.046 evrov. Pri tem Škodini prodajalci obljubljajo še 1.000 evrov popusta v primeru Škoda bon financiranja. Celoten cenik lahko preverite TUKAJ.
Prodajni cilj v Sloveniji: 700-800 vozil v polnem letu.
Ta segment pada zaradi dviga prodaje vozil SUV. Zaradi strožjih emisijskih standardov je mogoče, da bi se ta trend v letu 2020 obrnil nazaj v prid kombilimuzin.
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca: Trenutno vlada veliko povpraševanje po višjih nivojih opreme, kasneje pa se pričakuje porast z opremo manj založenih vozil. Najverjetnejša izbira motorja bo 1.0 TSI s 115 KM.
Lokacija proizvodnje: Mladá Boleslav, Češka
Fokus 1: Scala uradno velja za naslednika Škodinega modela Rapid, a ne nastopa v istem razredu. Preskok od Rapida, ki je veljal za nizkocenovnika, je namreč velik. Scala je bolje opremljena, močnejša pa je tudi na področjih uporabljenih materialov in tehnologij.
Fokus 2: Scala nastopa v Golfovem razredu in predstavlja tudi alternativo nemškemu prvaku razreda. Ključni razliki v primerjavi z Golfom: Scala je prostornejša, njeno podvozje pa je mehkejše (vožnja je zato nekoliko bolj udobna).
Fokus 3: Scala je prvakinja prostornosti. Prostora v prtljažniku je skoraj toliko, kot ga uspejo zagotoviti nekoliko prostorsko podhranjeni družinski karavani. Obenem blesti tudi v primeru prostornosti za glavo na zadnji klopi.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko opravimo test. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.