Transporter se je v avtomobilskem svetu uveljavil kot brezčasno gospodarsko vozilo in zanesljiv partner na službenih ali užitkarskih poteh. V kar 70 letih obstoja so jih pri Volkswagnu prodali več kot 12 milijonov. Slovenski uvoznik je predstavil prenovljeno šesto generacijo.

Volkswagen Transporter 6.1 | novosti:

Zunanjost:

  • odslej serijsko halogenski žarometi H7 (prej H4) in novi LED žarometi
  • nove zadnje luči (lahko v LED tehniki, a zgolj pri dvižnih vratih)
  • nova platišča
  • 5 novih barv
  • nov prednji odbijač
  • nova prednja maska (različne kombinacije plastike in kroma glede na opremo)
  • nov napis med žarometom in stranskim smerokazom (opcijsko “Bulli”)

Notranjost:

  • notranja LED osvetlitev
  • električna otroška ključavnica
  • nov krmilnik električnega omrežja
  • 230 V vtičnica
  • zadnja kamera je možna tudi za krilna vrata
  • nova armatura
  • nove obloge vrat
  • nova konzola z upravljalnimi tipkami na vrhu
  • nov volanski obroč

Funkcionalnost:

  • zaklepanje sovozniškega predala (pri dveh sedežih spredaj)
  • vtičnica za sovoznika
  • ločeno zaklepanje tovornega in potniškega dela
  • funkcijski vmesnik
  • podaljšanje tovornega prostora (pri dveh sedežih spredaj)

Multimedija:

  • nov infotainment zaslon (do 9,2 palcev)
  • 10,25-palčni digitalni zaslon pred voznikom (3 različni pogledi)

Pogonska paleta: 

Zaradi emisijskih standardov so se pri Volkswagnu odločili, da bo tovarna razvijala samo en motor.

  • motor z oznako EA288 – prilagojen za različne trge in različne emisijske standarde
  • vzdrževalni intervali so ostali enaki
  • bencinskih motorjev ni več
  • nov je 2.0 TDI z 81 kW (enojna turbina) in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, brez štirikolesnega pogona (omogoča vleko do 2200 kg)
  • najpogostejšo izbiro predstavlja 2.0 TDI s 110 kw (enojna turbina) – ponuja vse kombinacije (ročni menjalnik, DSG, 4Motion, pogon spredaj)
  • najmočnejši motor v ponudbi je 2.0 TDI s 146 kw moči in 450 Nm navora (biturbo) – na voljo z dvo- ali štirikolesnim pogonom ter menjalnikom DSG
  • izpušni istem se je premaknil proti motorju (lažje čiščenje plinov pri višjih temperaturah)

Varnost in asistenčni sistemi:

Elektromehanski volan je omogočil 20 novih asistenčnih sistemov.

  • serijsko asistenca za bočni veter (nad 80 km/h deluje s pomočjo ESP-ja)
  • asistenca za vzvratno manevriranje s prikolico – za razliko od Crafterja nima posebne kamere, ampak deluje na kamero za vzvratno vožnjo (do 8 km/h, gumb za ogledala služi kot “joystick”)
  • Lane Assist (od 60 km/h naprej) – sprednja kamera zaznava oznake na vozišču (za razliko od večine konkurentov, je sistem aktiven – volan se upre v želeno smer)
  • Side Assist (bil že prej, zdaj tudi za dolgo medosno razdaljo) – ni samo opozorilna lučka, ampak se tudi volan upre
  • pri DSG menjalniku je na voljo funkcija Stop/Go – avto sam nadaljuje vožnjo, ko kolona spelje
  • osnovna različica radarskega tempomata (do 160 km/h) ima območje zaznavanja do 120 m pred vozilom, naprednejša (do 210 km/h) pa zaznava do 160 m pred vozilom
  • Front Assist odslej zaznava tudi pešce (od 90 cm višine naprej) in kolesarje

Vožnja:

  • elektromehanski volan serijski pri vseh vozilih
  • volan prilagodljiv glede na hitrost
  • lahko izbiramo profile vožnje – bolj ali manj progresiven volan
  • z novim volanom so manjši tudi izpusti (deluje le po potrebi v primerjavi s klasičnim servom)

Cena:

  • cene so se spremenile na račun bogatejše opreme
  • tovorne različice so v primerjavi s predhodnikom dražje za približno 800 evrov
  • Multivan je od predhodnika dražji za približno 1.200 evrov
  • CENIK

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • v 2019 želijo izdobaviti 3000 gospodarskih vozil (rekord), od tega 1000 Transporterjev
  • to bo norma za 2020
  • ključno k rasti je pripomogel Crafter (letos 860)

Izbira slovenskega kupca:

  • večinoma tovorna vozila (veliko izvedbe Krpan)
  • 30-40 % Multivanov

Dodatne različice:

Električne različice predvidoma na našem trgu ne bo.

Fokus 1:

Rast gospodarstva se je v letošnjem letu poznala tudi pri rasti prodajnih številk na trgu gospodarskih vozil. Volkswagen je v primerjavi s tekmeci sicer nekoliko nazadoval, kar odgovorni pripisujejo zakasnitvi prihoda novega modela T6.1. Volkswagen v prihodnjem letu pričakuje boj z Renaultom za primat na slovenskem trgu gospodarskih vozil.

Fokus 2:

Prihod nove generacije Transporterja za zdaj še ni napovedana. Za začetek bo Volkswagen svojo floto gospodarskih vozil okrepil z novim Caddyjem (2020), leto kasneje pa prihaja električni kombi ID Buzz.

Fokus 3:

Transporter tudi po zadnji prenovi stavi na prepoznavnost modela, velike možnosti za individualno prilagajanje glede na potrebe, robusten koncept vozila, široko mrežo servisov ter preizkušen pogonski koncept, ki uživa zaupanje strank.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here