Predstavniki Peugeota pravijo, da so predstavili “dinamičnega fastbacka”. 408 je namreč umeščen med modela 508 in 3008, kar pomeni, da ga zaznamuje večji odmik od tal v kombinaciji z limuzinsko-kupejevsko silhueto.

408, ki prinaša tudi nekaj novosti v oblikovalskem jeziku, je zgrajen na osnovi že znane tehnologije – torej na platformi EMP2, ki omogoča vgradnjo motorjev z notranjim izgorevanjem in hibridnih pogonov. Napovedana je tudi popolnoma električna različica, ki bo predvidoma nosila ime e-408.

Tokrat dizelskih motorjev ne bo na voljo. Edini nehibridni pogon predstavlja 1,2-litrski turbo trivaljnik (130 KM), ki bo s koncem leta 2023 nadgrajen še z blago hibridno tehnologijo.

Na drugi strani bosta na voljo dva priključnohibridna pogona (180 in 225 KM), ki ju bosta tvorila 1,6-litrski turbo štirivaljnik in elektromotor. Slednji bo energijo črpal iz baterije s kapaciteto 12,4 kWh.

Za prenos moči bo skrbel izključno osemstopenjski samodejni menjalnik.

Snovalci vozila obljubljajo veliko prostora v notranjosti. Prtljažnik bo imel v primeru bencinskega motorja 536 litrov prostornine, pri hibridni različici pa 471 litrov.

Podoba armaturne plošče je enaka kot pri modelu 308 z značilnim dvignjenim zaslonom merilnikov.

Nabor naprednejših asistenčnih sistemov bo zajemal polsamodejno menjavo voznih pasov vključno z adaptivnim tempomatom ter sistemom za zadrževanje vozila na sredini voznega pasu in sistem za nočni vid.

Novinec bo na trg zapeljal v začetku leta 2023.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here