Nismo ga še preizkusili, a novi Peugeot 208 obeta veliko. Čeprav usoda Peugeota ni odvisna le od tega avtomobila, bi lahko celo dejali, da je šel francoski proizvajalec tokrat “all-in”. V ta kompaktni model je vložil domala vse svoje znanje, z njim pa predstavil tudi nekaj ključnih novosti za prihodnost znamke.

Peugeot 208 – novosti:

Mere:

  • 82 mm daljši od predhodnika
  • 30 mm nižji od predhodnika
  • 26 mm širši od predhodnika

Zunanjost:

  • oblika skladna s trenutnimi smernicami Peugeota
  • možnost žarometov v “full-LED” tehnologiji (serijsko s paketoma opreme GT Line in e-GT)
  • 8 različnih barv (brezplačna je rumena kovinska)

Notranjost:

  • opcijsko usnjeno oblazinjenje
  • analogni merilniki serijsko do nivoja Allure
  • novost: 3D instrumentna plošča (serijsko od nivoja Allure naprej)
    • različni načini prikazov
    • dva nivoja prikaza podatkov (grafično “bližje” ali “dlje” od voznika)
  • bližnjice do najpomembnejših funkcij: “klavirske” tipke in “soft touch” gumbi neposredno nad njimi
  • opcijsko različne barve ambientalne osvetlitve (paket opreme GT Line)

Prtljažnik:

  • 311 litrov (manj od Clia – 391 l in Pola – 351 l, več od Fieste – 292 l)
  • 1.106 litrov ob podrti zadnji klopi

Pogonska paleta:

  • prilagojene moči motorjev (glede na potrebe/zahteve trga)
  • bencinski motorji:
    • 1,2 l trivaljnik, 55 kW/75 KM
    • 1,2 l trivaljnik, 75 kW/100 KM
    • 1,2 l trivaljnik, 96 kW/130 KM
  • dizelski motor:
    • 1,5 l štirivaljnik, 74 kW/100 KM
  • elektromotor:
    • 100 kW/136 KM
  • Močnejša bencinska motorja sta na voljo tudi z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Baterija in doseg:

  • kapaciteta: 50 kWh
  • doseg po WLTP: do 340 km

Polnjenje:

  • največja moč DC polnjenja: 100 kW
  • čas DC polnjenja: 0-80% v 30 minutah
  • serijsko vgrajen 11 kW trifazni polnilnik
  • čas AC polnjenja: 5 ur (omogoča polnjenje z eno- ali trifaznim tokom)

Varnost in asistenčni sistemi:

  • “lane assist”
  • radarski/aktivni tempomat
  • nadzor mrtvih kotov
  • sistem za preprečevanje nepredvidene menjave voznega pasu
  • razširjeno prepoznavanje prometnih znakov (tudi enosmerna cesta, konec omejitev, omejitve hitrosti)
  • samodejna zavora v sili
  • spremljanje nepozornosti voznika
  • samodejne dolge luči
  • parkirni asistent (popolnoma samodejno parkiranje pri avt. menjalniku)
  • kamera za vzvratno vožnjo

Paketi opreme:

  • Active/e-Active
  • Allure/e-Allure
  • GT Line/e-GT Line
  • e-GT (le pri električni različici)

Vožnja:

  • električna različica:
    • največji (konstantni) navor: 260 Nm
    • pospešek: 8,1 sekunde do 100 km/h
    • največja hitrost: 150 km/h
  • trije načini vožnje:
    • normal, eco, sport (izbiramo na sredinski konzoli)
    • v primeru električnega vozila lahko voznik izbira stopnjo jakosti rekuperacije energije

Cena:

  • bencinski motor: od 13.300 do 21.475 evrov
  • dizelski motor: od 16.225 do 20.125 evrov
  • električni pogon: od 31.200 do 36.300 evrov
  • vstopni model z bencinskim motorjem: 11.900 evrov
    • le v primeru financiranja (stranka prejme tudi 5 let jamstva)
    • nivo opreme Active (kljub temu precej asistenčnih sistemov)
  • vstopni model z električnim pogonom: 21.490 evrov (vključena subvencija)
    • le v primeru financiranja
    • nivo opreme Active
    • v ceno je vključena tudi domača polnilna postaja (vrednost 1.000 evrov)

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • prodaja je že stekla
  • uvoznik želi že do konca letošnjega leta prodati 50 vozil
  • izdobave se pričnejo januarja
  • leta 2020 želijo tržni delež modela 208 povečati z 8 na 12 odstotkov
  • prodajni cilj za leto 2020 za slovenski trg: 1.200 vozil

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

  • bencinske različice bodo daleč najbolj prodajane
  • za leto 2020: kvota 100 električnih vozil, ki predstavlja tudi prodajni cilj
  • do 10 odstotkov vozil z dizelskim motorjem

Lokacija proizvodnje:

  • Trnava, Slovaška (večina vozil)
  • Kenitra, Maroko

Ozadje:

Peugeot na novi model z oznako 208 stavi zelo veliko. Kot njegov glavni adut predstavljajo možnost različnih pogonskih izbir. Še vedno naj bi glavnino prodaje predstavljala vozila z bencinskimi motorji, a kupci Peugeota imajo tokrat na voljo tudi električni pogon. Za nameček v ponudbi ostaja tudi različica z dizelskim motorjem.

Zgodovina:

Serija “200” je za Peugeot zelo pomembna. Kronološko so si modeli sledili v naslednjem vrtnem redu:

  • 1929: 201 (144.000 izdelanih vozil)
  • 1938: 202 (104.000 izdelanih vozil; prvič lahko presegel 100 km/h)
  • 1948: 203 (685.000 izdelanih vozil)
  • 1965: 204 (1.604.000 izdelanih vozil; prvič prednji pogon)
  • 1983: 205 (5.300.000 izdelanih vozil)
  • 1998: 206 (8.200.000 izdelanih vozil; najbolj prodajano francosko vozilo; v Sloveniji prodanih 23.118 vozil)
  • 2006: 207 (2.600.000 izdelanih vozil; v Sloveniji prodanih 11.072 vozil(
  • 2012: 208 (2.300.000 izdelanih vozil; v Sloveniji prodanih 7.500 vozil)

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj