Superb velja za Škodinega paradnega konja že od leta 2001, ko je na ceste zapeljala prva generacija. Takrat se je model zgledoval po Škodinem (premijskem) istoimenskem modelu iz tridesetih let, ki je bil prvi avtomobil znamke s štirikolesnim pogonom in V8 motorjem.

Zdaj smo priča predstavitvi četrte generacije Superba, ki predstavlja 22 let razvoja od prve (moderne) generacije. Pri Škodi pravijo, da prinaša najnovejše tehnologije, varnostne sisteme ter okolju prijazne pogonske sklope.

Korenine Superba segajo v leto 30-ta leta prejšnjega stoletja.

Karavan ali limuzina

Za razliko od sorodnika, Passata, s katerim si deli platformo, bo Superb na voljo tudi v limuzinski različici. Zunanjost definirajo ostrejše linije, novi matrični LED žarometi, širša maska hladilnika ter novi, elegantnejši odbijači.

Od predhodnika je novinec v dolžino zrasel za 43 milimetrov in je za dober centimeter višji.

Novi Superb bo na voljo v karavanski in limuzinski izvedenki.

Sodobna in prostornejša kabina

Po zaslugi novih mer je prostornejša tudi kabina – prtljažnik premore 645 litrov v limuzinski in 690 v karavanski različici, kar je 20 in 30 litrov več od predhodnika. Več prostora naj bi po besedah proizvajalca bilo tudi za potnike v drugi vrsti.

Kabina jasno odseva vpliv digitalne dobe. Prestavna ročica samodejnega DSG menjalnika je prestavljena ob volan, na sredinski konzoli pa vlada 12,9-palčni zaslon na dotik. Poleg tega bosta za podajanje informacij vozniku skrbela še 10,25-palčna digitalna instrumentna plošča ter projicirni sistem. Še vedno je ključne funkcije vozila mogoče upravljati z nekaj (vedno dobrodošlimi) fizičnimi vrtljivimi gumbi.

Sodobna kabina z velikim osrednjim zaslonom.

Superb je odslej lahko opremljen tudi z nekaterimi asistenčnimi sistemi, ki jih pred tem Škoda v svojih modelih ni ponujala. Med njimi izpostavljamo sistem za pomoč pri krmiljenju v sili, sistem za samodejno zaviranje v primeru peščev za vozilom ter sistem za pomoč pri zavijanju v križiščih.

Bencinska, dizelska in hibridna izvedenka

Paleta pogonskih sklopov ostaja pestra – na voljo so bencinski, dizelski in hibridni pogoni. Kupec ima tako na voljo šest opcij – dve bencinski (2,0 TSI s 150 ali 195 kW), dve dizelski (2,0 TDI s 110 ali 142 kW), blago-hibridno (1,5 TSI mHEV s 110 kW) ter priključno-hibridno (1,5 TSI iV s 150 kW). Slednja se ponaša z večjo baterijo (25,7 kWh), ki po standardu WLTP omogoča več kot 100 kilometrov električnega dosega.

Kupci lahko izbirajo med šestimi pogonskimi izvedenkami.

Vsi razpoložljivi motorji svojo moč na prednji kolesni par prenašajo prek 7-stopenjskega samodejnega menjalnika DSG (ali 6-stopenjskega v primeru priključnega hibrida), najmočnejše različice pa so na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

Proizvodnja bo stekla v prvi četrtini prihodnjega leta na Slovaškem.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj