Renault je na salonu Solutrans 2025 predstavil povsem novi Trafic Van E-Tech Electric – svoj prvi dostavnik na arhitekturi SDV (Software Defined Vehicle), z 800-voltnim hitrim polnjenjem in do 450 km dosega (WLTP).

Nova platforma, več prostora
Trafic je zasnovan na popolnoma električni »skateboard« platformi, ki omogoča:
- zelo majhen obračalni krog (10,3 m – kot Clio),
- velike tovorne prostornine:
– L1: 5,1 m³ (dolžina 4,87 m)
– L2: 5,8 m³ (dolžina 5,27 m) - višino le 1,90 m, kar pomeni dostop v vse garaže.

Dve bateriji, hitro polnjenje
Kupci bodo lahko izbirali med:
- NMC baterijo – do 450 km dosega, na voljo ob začetku prodaje
- LFP baterijo – cenovno ugodnejša, ~350 km dosega
Obe omogočata 800V hitro polnjenje: 15–80 % v približno 20 minutah (260 km pridobljenega dosega).

Močan motor, polna uporabnost
Električni motor z 150 kW in 345 Nm prinaša:
- vlečno moč do 2 t
- nosilnost do 1,25 t (homologacija v teku)

Digitalni dostavnik nove generacije
Ker gre za vozilo SDV, ima Trafic:
- možnost stalnih OTA posodobitev,
- nov sistem openR evo z 12” zaslonom in Google vgrajenim,
- podporo za V2L in V2G,
- napredne varnostne funkcije z Safety Coach sistema,
- integracijo flotnih in delovnih aplikacij neposredno v infotainment.

Proizvodnja v Franciji
Trafic Van E-Tech electric bo nastajal v Renaultovi tovarni Sandouville, kjer bodo izdelovali tudi številne tovarniške predelave (tipper, flatbed, box ipd.).
Proizvodnja se začne konec leta 2026.




















































