Foto: Cividale – Castelmonte Hillclimb

Sezona 2020 v državnem gorskohitrostnem prvenstvu je bila s prireditvami osiromašena kot še nikoli doslej. Slovenski dirkači so nastopili zgolj na dveh. Zavoljo regularnosti prvenstva, so se pri AŠ 2005 odločili, da v Čedadu za točkovanje šteje vsaka posamezna vožnja. Tako je bilo dirkačem tu na voljo kar 60 točk.

To je pomenilo precejšnjo nepredvidljivost – tudi zaradi zahtevnih deževnih pogojev. A tudi v teh se je najbolje znašel Milan Bubnič z Lancio, ki je bil v obeh vožnjah/dirkah prepričljivo najhitrejši med slovenskimi dirkači. Za Bubniča to pomeni že šesti zaporedni naslov državnega prvaka in skupno njegov osmi, s čimer je postal najuspešnejši dirkač v slovenskem državnem prvenstvu.

Bubnič je dosegel tudi mednarodni uspeh na dirki: V konkurenci dirkalnikov skupine E1 je zasedel drugo mesto – zgolj za Bolgarom, ki nastopa pod avstrijsko zastavo – Julijanom Telijskim. Tretji je bil Avstrijec Reinhold Taus.

Foto: Janko Čebron (Facebook)

V prvi nedeljski dirki je drugo mesto generalne razvrstitve slovenskega DP zasedel Gregor Vouk, tretje pa Janko Čebron. Čebron je bil tudi sicer najtesnejši letošnji zasledovalec Bubniča. V drugi nedeljski vožnji je zasedel drugo mesto in s tem potrdil naslov podprvaka. Vouk je imel tehnične težave, tretje mesto pa je tako osvojil Matic Kogej in ga s tem potrdil tudi v točkovanju generalne razvrstitve.

Foto: Erik Maglica (Facebook)

Obe dirki v Čedadu je v diviziji 1 dobil Andrej Prelc s Suzukijem, a Prelc v Ilirski Bistrici ni nastopil. Zmagovcalcu ilirskobistriške preizkušnje Eriku Maglici sta tako za njegov prvi naslov državnega prvaka zadostovala že četrto in peto mesto. Za Maglico sta se v točkovanju zvrstila Prelc na drugem in Klemen Trček na tretjem mestu.

V diviziji 2 s serijskim zbiranjem naslovov državnega prvaka nadaljuje Matevž Čuden (Renault Clio), ki si ga je tokrat priboril z zmago v obeh vožnjah Čedada. Zmagovalec dirke v Ilirski Bistrici Mark Škulj na dirki v Čedadu ni nastopil. Tako je bil glavni konkurent Čudna Alojz Udovč. A slednji je v obeh vožnjah zasedel zgolj četrto mesto, kar je bilo dovolj za končno drugo mesto v točkovanju divizije. Končno tretje mesto sta si razdelila Jan Mrak in Igor Žbogar.

V diviziji 3 je naslov prvaka letos osvojil Vladimir Stankovič, v diviziji 4 (Twingo) s popolnim izkupičkom Urban Jelovčan, v diviziji 5 (historic) pa Matjaž Korošec.

Prvaki v generalni razvrstitvi (prvaki najmočnejših divizij):

2020: Milan Bubnič – Lancia Delta Integrale
2019: Milan Bubnič – Lancia Delta Integrale
2018: Milan Bubnič – Lancia Delta Integrale
2017: Milan Bubnič – Lancia Delta Integrale
2016: Milan Bubnič – Lancia Delta Integrale
2015: Milan Bubnič – Lancia Delta Integrale
2014: Matevž Boh – Mitsubishi Lancer EVO IX
2013: Aleš Prek – Porsche 997 GT3
2012: Aleš Prek – Porsche 997 GT3
2011: Milan Bubnič – Lancia Delta HF Integrale
2010: Sašo Horvat – Mitsubishi Lancer
2009: Sašo Horvat – Mitsubishi Lancer
2008: Samo Valant – Lancia Delta HF Integrale
2007: Milan Bubnič – Lancia Delta HF Integrale
2006: Igor Dekleva – Alfa Romeo 156 ST
2005: Slavko Dekleva – Alfa Romeo 156 ST
2004: Samo Valant – Fiat Punto kit car
2003: Andrej Skrbinšek – Peugeot 306
2002: Slavko Dekleva – BMW 320 ST
2001: Slavko Dekleva – BMW 320 ST
2000: Slavko Dekleva – BMW 320 ST
1999: Slavko Dekleva – BMW 320 ST
1998: Slavko Dekleva – BMW 320 ST
1997: Slavko Dekleva – BMW 320 ST
1996: Martin Črtalič – ?
1995: Stojan Pirjevec – BMW M3
1994: Stojan Pirjevec – BMW M3
1993: Slavko Komel – Opel Kadett
1992: Dagmar Šuster – BMW M3

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj