Patrik Zajelšnik (Norma M20FC) je v nedeljo na izvrstno zasedeni nemški gorskohitrostni dirki v Osnarbrücku zasedel končno drugo mesto. Zaostal je zgolj za aktualnim evropskim prvakom, Italijanom Christianom Merlijem (Osella FA30).

A izvrsten dosežek je splaval po vodi. Po vloženem protestu švicarskega dirkača Marcela Steinerja (LobArt LA01), dotlej uvrščenega na tretje mesto, so komisarji dirke Zajelšnika diskvalificirali.

Patrik Zajelšnik je protest medtem zavrnil in se na Facebooku odzval z naslednjo izjavo:

“Kot že veste, je Marcel Steiner protestiral proti mojemu vozilu. To zame ni bilo presenečenje. Mislim, da ima Marcel Steiner že nekaj časa z nami “težave” iz neznanih razlogov.

Moja ekipa in jaz smo se takoj strinjali, da bomo dirkalnik dali na tehnični pregled in tako odpravili grenko natolcevanje enkrat za vselej.

Da ne bi bilo treba izpustiti naslednjih dirk, je bilo podanih več predlogov. Motor bi lahko “zaplombirali” prek FIA in DMSB (nemška avtošportna zveza op. a.). Rešitev bi bila tudi razstavitev motorja na licu mesta.

Ne, pristojni se niso strinjali. Na lastne stroške bi bilo vozilo treba odpeljati v meni neznano “KFZ” delavnico. To bi pomenilo 340 km dolgo potovanje mojega dirkalnika na prikolici – brez zavarovanja prevoza! Tveganje v primeru prometne nesreče seveda ne bi bilo sprejemljivo. Naš lastni prevoz, vključno s pričo, je bil medtem zavrnjen!

Predložili smo še nekaj predlogov – npr., da bi motor “zaplombirali”, nato pa bi ga odprl Heini Mader v Švici, ali pa Judd v Angliji.

Marcel Steiner bi moral medtem pokriti stroške, da bi bilo zagotovljeno pravilno sestavljanje motorja in eliminirani morebitni nadaljnji stroški ali škoda.

Toda to je bilo zaradi večjih stroškov ali premajhnega depozita zavrnjeno. Delavnica, kamor bi pristojni odpeljali naš dirkalnik, nam pač ni bila znana in nismo vedeli, kako bodo motor sestavili nazaj.

Na našem razgovoru je bilo prisotno uradno osebje FIA, DMSB in moje priče. V prostoru so bili včasih celo “manj uradni” predstavniki FIA ​​in DMSB.

Ko je nastopila noč, še vedno nismo našli dogovora, ki bi bil sprejemljiv za vse strani. Med drugim ni bilo dovolj velikega pologa za nadaljnje stroške itd.

Potem so nam športni in tehnični komisarji dali pričo, da vozilo iz zaprtega območja odpeljemo na pot domov. Pregrado okoli vozila v območju parc-ferme sta pred več pričami odprla dva tehnična komisarja!

Moja ekipa in jaz smo se morali odreči doseženemu rezultatu in odpeljati na 9-urno nočno vožnjo proti domu, da smo v ponedeljek zjutraj lahko pričeli s službami.

Seveda se zavedamo, da epilog tega večera na našo ekipo meče grenak priokus! V nekaterih poročilih švicarskega tiska lahko znova zasledimo negativne neresnice. Sem slovenski državljan EU, ki živi v Nemčiji. Zaradi tega vozim za deželo izvora svojih korenin – s slovensko licenco.

Rad bi se zahvalil mojim sotekmovalcem (tekmovalcem iz mojega razreda), ki so osebno izrazili obžalovanje zaradi tega incidenta.

Prepričan sem, da bomo našli rešitev in zagotovili jasnost dogajanja za vse vpletene!”

Zaradi možnosti napak pri prevodu prilagamo še originalni zapis v nemščini:

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj