Moštva je na nemškem dirkališču pričakalo precej spremenljivo vreme in za ta letni čas dokaj nizke temperature. Že v petek so na prostih treningih dirkači vozili v dežju in na izjemno spozki podlagi, kar je botrovalo k številnim izletom s steze in nesrečam. V prvi kvalifikacijski skupini je za slovensko moštvo Mapetrol Lema racing za volan najprej sedel finski voznik Elian Niskanen, ki je dirkalnega Mercedesa AMG GT4 pripeljal na 26. štartno mesto izmed 38. uvrščenih dirkačev. Slovenskemu vozniku Marku Kastelicu je šlo nekoliko bolje in v svojih kvalifikacijah za nedeljsko dirko je zasedel solidno 18.mesto.

Sobotno prvo dirko dirkaškega vikenda sta Niskanen in Kastelic tako začela s 30. štartnega mesta in ob menjavi dirkačev ob polovici dirke je Niskannen napredoval do 25. mesta, ko je volan prevzel Kastelic. Druga polovica dirke je ravno tako minila v znamenju številnih prehitevanj in Mark Kastelic je do zadnjega kroga dirke napredoval do odličnega 15. mesta, a je žal v zadnji šikani pred koncem dirke ob prehitevanju, trčil z dirkačem pred seboj.  Kastelic je dirko sicer zaključil na 15. mestu, a je organizator zaradi trčenja prisodil 10 sekund kazenskega pribitka po končani dirki. Slovensko moštvo in dirkač so tako zaključili sobotno dirko kot 23.

Nedeljsko jutro se je začelo z gosto meglo in deloma suho in deloma mokro stezo. Dirkači so se vseeno odločili, da nastopijo z gumami za suho stezo. Mark Kastelic se je  za volanom dirkalnega Mercedesa v nedeljo pognal z 18. štartnega mesta, kot si ga je privozil na kvalifikacijah. Žal pa tudi v drugo Kastelic ni imel sreče. Že v drugem ovinku je namreč spustila prednja leva pnevmatika in ko je Mark Kastelic avto po prazni pnevmatiki pripeljal v boks je bilo upov po dobri uvrstitvi hitro konec.

Mark Kastelic, Mapetrol Lema racing: »Dirke so kot vsak drug šport. Polne so lahko veselja, žalosti, presenečenj in razočaran. Je pač tako in danes je očitno ena izmed tistih dirk, ko ne moremo biti zadovoljni. Če je bila zadnja odpeljana dirka pred poletnim premorom za nas odlična in smo iz Misana odšli nasmejani, pa pač zapuščamo Nürburgring s sklonjeno glavo. Na kvalifikacijah se nismo odrezali najbolje in morda sva bila z mojim sodirkačem nekoliko preveč previdna, zato smo sobotno dirko začeli daleč zadaj. Vseeno sva se oba dobro borila in o tem tudi pričajo časi krogov. Oba sva prehitela lepo število dirkačev pred seboj in na koncu sem vozil na 15. mestu. V želji po napredovanju za še eno mesto sem izkoristil priložnost v zadnji šikani in skušal prehiteti dirkača pred seboj, a mi ta ob manevru ni pustil dovolj prostora. Ko sva že bila vštric, sva se dotaknila. Brez škode za avto in dirko sva oba zaključila, a se je na koncu direkcija dirke odločila, da je bila krivda za trk na moji strani. Dobil sem 10 kazenskih sekund pribitka in zato smo dirko končali na 23. mestu. Po dirki sem se šel mojemu konkurentu za trk opravičiti, kot se to v športu spodobi in dejal je, da me povsem razume, in da zaradi tega ni nikakršnih zamer.

Več smo si obetali od druge dirke v nedeljo, ko smo začeli iz 18. mesta. To je bilo precej boljše izhodišče. Žal tudi tokrat sreča ni bila na naši strani, saj mi je že v drugem ovinku spustila pnevmatika. Izgleda, da sem povozil nekaj, kar je ležalo na stezi. Morda je bil kakšen oster del avtomobila, pločevine, kakšen vijak ali kaj podobnega. S prazno gumo sem naredil cel krog in pripeljal v boks, kjer so mehaniki zamenjali sicer zamenjali prednje kolo, a upov po tem, da bi še ujel najhitrejše dirkače spredaj in se boril za dober rezultat je bilo seveda konec. Za nami ni najboljši vikend, zato upam, da bomo več sreče imeli na zadnji dirki sezone v Barceloni, ki bo na sporedu oktobra. Želel bi si, da z boljšim okusom v ustih zaključimo letošnjo tekmovalno sezono evropskega prvenstva.«

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj