Najpomembnejša novost prenovljenega Ignisa je blagi hibridni pogon.

Če z izrazom blagi hibrid še niste domači, na hitro ponovimo, da takšen avto ne more voziti zgolj na elektriko. Ignisu električna energija zgolj malo pomaga in tako za odtenek zmanjšuje emisije in porabo goriva.

In ta model je zdaj na voljo izključno s takšnim pogonom: Torej 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki mu pomaga integrirani zaganjalnik generator. Ta energijo črpa iz zelo majhne dodatne baterije, ki se nahaja pod voznikovim sedežem.

Kako boste najlažje ugotovili, da vozite Ignisa z blago hibridno tehnologijo?

Predvsem ob delovanju sistema start-stop, saj se bencinski motor ugasne še med vožnjo, oziroma precej pred samo zaustavitvijo. Manj vozniku opazna je asistenca elektrike pri pospeševanju oziroma speljevanju. No, ampak v primeru Ignisa tudi tedaj imamo njeno pomoč – predvsem pri večjih obremenitvah.

Koliko smo torej prihranili pri porabi goriva v primerjavi z enakim Ignisom brez blage hibridne tehnologije? Na našem testnem krogu smo z novincem izmerili za 2 decilitra nižjo porabo. Torej: Če boste na leto naredili 15.000 kilometrov, boste ob trenutnih cenah goriva prihranili 30 evrov.

V resnici zanemarljivo, ampak poleg tega niti ne bistveno. Za boljšo sliko o tem modelu poglejmo še 3 zanimivosti, ki smo jih odkrili ob našem testu:

  1. Za 30 evrov goriva – oziroma 30 litrov. No, prav toliko gre v en rezervoar tega avtomobila. Prav zanimivo je, ko se ob prižgani lučki rezerve podaš na bencinsko črpalko, nato pa ti števec izpiše zgolj 25 evrov. No, ampak tudi s tem smo med našim testom naredili več kot 500 kilometrov. Palec gor za ekonomijo.
  2. Ignis objektivno nikakor ni hiter, a je z le dobrimi 900 kilogrami vseeno precej dinamičen. Pravzaprav voznika vseskozi sili v malce poigravanja, sploh ko zapeljemo na kakšno zavito cesto. Težko bi rekli, da gre za nekakšnega malega križanca – bolj namreč diši po kakšni “rally specialki” – za nižje divizije.
  3. No, in ko smo že pri rallyju – eden najpomembnejših elementov Ignisa ostaja štirikolesni pogon. In ta je za avto tega ranga naravnost impresiven. Na voljo imamo tipko/funkcijo Grip control. Kaj se takrat zgodi? Pogon ob speljevanju na zares spolzkih podlagah še bolj vztrajno preusmerja navor na kolo, ali pa kolesa, ki imajo največ oprijema. Razlika je v praksi zelo občutna.

Suzuki Ignis 1.2 Allgrip hibrid

  • Cena vstopnega modela (brez dodatne opreme): 11.580 evrov
  • Cena vstopnega modela s štirikolesnim pogonom (brez dodatne opreme): 14.330 evrov
  • CENIK
  • Motor: 1.197 ccm, bencinski, štirivaljni
  • Največja moč: 61 kW (6.000 vrt./min)
  • Največji navor: 107 Nm (2.800 vrt./min)
  • Pogon: štirikolesni
  • Menjalnik: 5-stopenjski ročni
  • Največja hitrost: 165 km/h
  • Pospešek 0-100 km/h: 12,8 s
  • Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 5,1 l/100 km
  • Prostornina prtljažnika: 227 l
  • Dolžina vozila: 3.700 mm
  • Širina vozila: 1.690 mm
  • Višina vozila: 1.605 mm
  • Medosna razdalja: 2.435 mm
  • Masa vozila: 910 kg

Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj