Ford Ranger je eden najbolj priljubljenih poltovornjakov v Evropi zaradi odličnega razmerja med zmogljivostjo, udobjem in uporabnostjo. Primeren je tako za delo kot za prosti čas – zmore vleči težke prikolice, se podati na brezpotja in hkrati ponuja dovolj udobno vožnjo po mestnih cestah.

Tremor
Glavni namen (nadgrajene) različice Tremor je v tem, da ponuja boljše terenske zmogljivosti, a pri tem ne žrtvuje udobja za vsakodnevno uporabo. Gre za različico, ki je postavljena med običajnega Rangerja in ekstremnega Raptorja – torej je idealna za tiste, ki si želite resnejših terenskih sposobnosti. Tremor ima namreč okrepljeno vzmetenje, večjo oddaljenost od tal (za 2,6 cm), nekoliko širši kolotek (za 3 cm), grobe terenske (17-palčne) pnevmatike, zaporo zadnjega diferenciala, posebne vozne načine za različne podlage in vizualne dodatke, ki dodatno poudarjajo robustnost in ščitijo vitalne mehanske dele (motor, menjalnik …).
Vlečna zmogljivost znaša 3.500 kg (pri zavirani prikolici), na keson pa boste lahko naložili največ 985 kg tovora.

2.0 biturbo
Model Ford Ranger Tremor poganja 2,0‑litrski turbodizelski motor s 150 kW moči (204 KM) in 500 Nm navora. Prenos moči na vsa štiri kolesa poteka prek 10-stopenjskega samodejnega menjalnika.
Kombinacija moči in navora zagotavlja suverene terenske sposobnosti, hkrati pa je motor tudi povsem dovolj uglajen in tih za udobno vsakodnevno vožnjo na asfaltu.
Je dovolj zmogljiv? – Absolutno. Čeprav ne dosega ekstremov Raptorja z V6 bencinskim motorjem, Tremor ponuja izvrstno ravnovesje – dovolj moči za obremenitve in terensko vožnjo, hkrati pa brez pretirane porabe goriva. Slednja je namreč na našem testnem krogu znašala okroglih 10 litrov na 100 prevoženih kilometrov, kar je za avtomobil te vrste (in dimenzij) povsem OK.

Terenski tempomat
Tremor postreže tudi z elektronskim “off-road tempomatom”, ki ob nizkih hitrostih (do 32 km/h) samodejno uravnava pospeševanje in zaviranje, da ohranja konstantno hitrost – vi pa se lahko osredotočite samo na volan in izbiro poti. Na primer: Ko se spuščate po strmem klancu ali manevrirate v skalnatem terenu, sistem sam vzdržuje tempo z izbranimi majhnimi hitrostmi, kar omogoča bolj natančno vožnjo.

Robustna notranjost
Notranjost je zasnovana z jasnim poudarkom na robustnosti in trpežnosti, hkrati pa ponuja dovolj udobja in tehnologije za vsakdanjo uporabo. Sedeži so oblečeni v trpežne črne prevleke, tla pa prekrivajo enostavno pralne gumijaste preproge – idealne za blatne terenske izzive. Upravljanje ključnih funkcij, kot sta zapora diferenciala in sistem Trail Control, poteka prek fizičnih stikal, ki so dostopna tudi z rokavicami. Kljub svoji trpežni naravi Tremor ne skopari s tehnologijo – ima na primer digitalne merilnike, velik osrednji zaslon s povezavo Apple CarPlay/Android Auto ter 360-stopinjsko kamero.
Vozniški položaj je visok in pregleden, kot se za tovrsten poltovornjak spodobi. Veliko je tudi odlagalnih površin, sredinska konzola ja je povsem uporabno oblikovana.

Kako se znajde na asfaltu?
Ranger Tremor je kljub terenski naravnanosti presenetljivo udoben tudi za vsakdanjo vožnjo na asfaltu. Terensko vzmetenje seveda zelo dobro blaži neravnine, medtem ko dodatna masa in širše pnevmatike pomagajo pri stabilnosti in mirnejši vožnji. Kabina je zadovoljivo zvočno izolirana, sedeži pa so udobni tudi na daljših poteh. Čeprav ima občutno čvrstejši občutek od običajnega SUV-ja – predvsem na volanu, Tremor vseeno ponuja udobno in dovolj enostavno vožnjo izkušnjo v mestu, na podeželskih cestah ali avtocesti – zlasti za tiste, ki cenijte višji položaj sedenja in občutek (terenske) robustnosti.
Tremor v dolžino meri približno 5,4 metra, širok je okoli 2,2 metra (z ogledali), visok približno 1,9 metra, medosna razdalja pa meri 3,3 metra. Tako to kajpak ni majhen avto in v tipično slovenskem okolju zahteva nekaj prilagajanja – ni idealen mestni avto, je pa izvrsten za vse, ki potrebujete zmogljiv, vsestranski in robusten delovni ali avanturistični avto. Na gradbiščih, kmetijah, terenih ali odprtih cestah seveda velikost ni ovira, temveč prednost.

Ford Ranger Tremor je torej odlična izbira za vse, ki iščejte zmogljiv in robusten “pick-up” z resnimi terenskimi sposobnostmi, a obenem ne želite sklepati (prevelikih) kompromisov pri udobju in tehnologiji za vsakodnevno vožnjo. Ponuja trpežno notranjost, napredne asistence za vožnjo po zahtevnem terenu ter dovolj moči za vleko in prevoz težjih tovorov.
























Ford Ranger Tremor
- CENIK
- Motor: 2,0-litrski, (bi)turbodizelski, štirivaljni
- Največja moč: 151 kW/205 KM
- Menjalnik: 10-stopenjski, samodejni
- Pogon: e-4WD
- Poraba goriva na testnem krogu: 10,0 l/100 km
- Število sedežev: 5
- Nosilnost kesona: 985 kg
- Dolžina vozila: 5.370 mm
- Širina vozila z ogledali: 2.208 mm
- Medosna razdalja: 3.270 mm
- Obračalni krog (robnik-robnik): 13 m
- Maksimalna vlečna obremenitev (z zavoro): 3.500 kg
- Maksimalna vlečna obremenitev (brez zavore): 750 kg
Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.












































