Že ob našem prvem “testnem srečanju” s T-Rocom smo pisali, da gre za dolgo in težko pričakovan Volkswagnov model. Z nestrpnostjo je nanj čakala slovenska javnost, še bolj pa Volkswagnovi prodajalci, ki so si od vozila veliko obetali, saj je zapolnilo pomembno vrzel v njihovi ponudbi.

Čeprav so od prihoda modela na trg minile že dve pomladi, je ta še vedno nadpovprečno svež in ponuja … za vsakogar nekaj, predvsem pa veliko sloga.

T-Roc je tu tudi s pomočjo tradicionalne priljubljenosti znamke Volkswagen v Sloveniji hitro postal pomemben igralec in močan konkurent doslej prevladujoči znamki Renault s svojim prepoznavnim modelom Captur, ki, mimogrede, ravno v tem času predstavlja drugo generacijo.

Po merah je zelo blizu Golfu, s katerim si deli tudi večino tehnike.

Dizajn je eden njegovih najmočnejših adutov. Že nekaj časa govorimo o trendu, da se Volkswagen vse bolj odmika od svoje pregovorne konzervativnosti, sploh s prihodom električne “falange”.

Notranjost sledi zdaj že preverjenim Volkswagnovim smernicam in je zelo podobna Golfovi, oz. Polovi. Nekoliko več je zgolj trde plastike (domala celotna armatura), pa tudi zvočna izolacija je na nekoliko nižjem nivoju kot pri omenjenih dveh. Za zadovoljitev različnih okusov so na voljo različne barvne kombinacije, sicer pa se notranjost zelo lepo slogovno ujema z zunanjostjo (po oblikah in barvah). Pohvaliti velja izvrsten, športen volanski obroč.

Digitalni informacijski zaslon, ki nudi tri različne poglede, je zelo pregleden in preprost za uporabo. Takšnega je s prenovo dobil na primer tudi Passat, ki je od T-Roca pozicioniran nekoliko višje.

Na področju prostornosti so stvari precej podobne kot pri Golfu, čeprav je občutek v praksi še nekoliko boljši – T-Roc je seveda nekoliko višji. Prtljažnik ima prostornino 445 litrov. Ko zložimo zadnjo klop, se sprosti skupno 1.290 litrov uporabne prostornine. Več kot dovolj za povprečnega uporabnika, verjemite.

T-Roc je zelo močan tudi na področju varnosti, saj so na voljo vsi najpomembnejši asistenčni sistemi.

Dvolitrski štirivaljni “turbodizel”, ki je gnal našega testnega T-Roca, je s 150 “konji” razmeroma zmogljiv, pa tudi dovolj varčen. Na našem TESTNEM KROGU smo zabeležili okroglih 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov. Poraba bi lahko bila še nekoliko nižja, če bi bil testni avtomobil opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, a je DSG seveda blestel z drugimi odlikami. Svetujemo, da potrpite tistega pol litra.

Takšen T-Roc lahko vozniku ponudi tudi nekaj športnih občutkov. 150 konjskih moči je povsem dovolj. Menjalnik v kombinaciji s tem agregatom nudi zelo dobro izkušnjo, saj je prestavljanje zelo hitro in uglajeno, motor pa je dovolj živahen tudi v nižjem območju vrtljajev.

Vozne lastnosti T-Roca so odlične – tudi na tem področju bi ga lahko primerjali z Golfom. Podvozje je dovolj čvrsto za dinamično premagovanje zavojev, volan pa nudi dovolj povratne informacije, da smo v vozniškem sedežu lahko sproščeni in suvereni. T-Roc je pač eden tistih crossoverjev, ki se bolj nagibajo proti športnemu polu, kar povsem ustreza njegovemu siceršnjemu karakterju.

Testni primerek T-Roca ni bil opremljen s štirikolesnim pogonom, katerega pa smo na kratko preizkusili že pred časom. Gre za dobro preizkušeno Volkswagnovo tehniko, ki ob relativno terenskem karakterju vozila lahko lepo dopolni njegov karakter in uporabnost. Seveda pa se ponovno poraja vprašanje, kolikšen delež voznikov, bo prednosti štirikolesnega pogona dejansko izkoriščalo.

Cena T-Roca v specifikaciji kot smo ga vozili na testu znaša slabih 31.700 evrov, a smo razpolagali z zajetnim naborom dodatne opreme, kar je avto precej podražilo.

Pod črto: Tudi sicer moramo vedeti, da T-Roc sploh v bolje založenih različicah ni ravno poceni. Pravzaprav gre za nekakšno srednjo izbiro med modeli, ki so nižje pozicionirani in premium modeli, a bolj kot to ga zagotovo zaznamuje njegov živahen in prijeten karakter. 😉

Volkswagen T-Roc 2.0 TDI Sport

  • Cenik
  • Cena testnega vozila: 31.629 evrov
  • Motor: 1968 ccm, turbodizelski, štirivaljni
  • Največja moč: 110 kW/150 KM (3500-4000 vrt./min)
  • Največji navor:340 Nm (1750-3000 vrt./min)
  • Pogon: dvokolesni, na prednji par
  • Menjalnik: 7-stopenjski samodejni (DSG)
  • Končna hitrost: 200 km/h
  • Čas pospeška 0-100 km/h: 8,4 s
  • Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 6,0 l/100 km
  • Izpust CO2: 123 g/km
  • Prostornina prtljažnika: 445 l
  • Dolžina vozila: 423,4 cm
  • Širina vozila: 181,9 cm
  • Višina vozila: 153,1 cm
  • Medosna razdalja: 259,0 cm
  • Masa praznega vozila: 1440 kg
  • Volumen rezervoarja za gorivo: 55 l

Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.

Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here