EQA bo najmanjši električni avto, ki bo nosil značko Mercedesa. Gre za kompaktnega mestnega terenca, ki je v Sloveniji na voljo za vsaj 55.200 evrov (brez vključene subvencije).

Žarometi so serijsko v polni LED tehnologiji, matričnih pa ni na voljo.

EQA je sorodnik klasično gnanega modela GLA, s katerim si deli platformo. Modela se na zunaj razlikujeta predvsem po maski, ki je pri EQA skladna z oblikovnimi smernicami Mercedesovih električnih vozil.

V notranjosti sta si EQA in GLA na las podobna. Razlika je predvsem v novih funkcionalnostih, ki pritičejo električnemu vozilu. Tako EQA ponuja pametno navigacijo, ki v pot vračuna tudi optimalne postanke za polnjenje baterije. Dodatno EQA ponuja tudi posebnega asistenta za doseg, ki vozniku narekuje, kako hitro naj vozi, da bo dosegel cilj brez polnjenja. To počne z grafičnimi dodatki na zaslonu pred voznikom, obenem pa povratno informacijo pošilja tudi prek stopalke za pospeševanje.

Električni kompromis v primerjavi z modelom GLA se pozna predvsem na zadnji klopi, kjer je pod nekoliko višji ter v prtljažniku, kjer imamo približno za 100 litrov manj prostora. Skupno ga je pri EQA za 340 litrov. Prednjega prtljažnika ni.

Baterija ima kapaciteto 66,5 kWh, kar po podatkih WLTP zadošča za največ 426 kilometrov z enim polnjenjem. Največja moč polnjenja z enosmernim tokom znaša 100 kW, z izmeničnim pa 11 kW.

EQA je na voljo z različnimi zmogljivostmi: EQA 250, EQA 300 4MATIC in EQA 350 4MATIC. V osnovni različici je gnan na prednji kolesni par in razvije največjo moč 140 kW, na voljo pa je tudi štirikolesni pogon z različicama, ki razvijeta 168 ali 215 kW moči. Najvišja hitrost je pri osnovni različici omejena na 160 km/h.

EQA serijsko vključuje aktivni asistent za ohranjanje smeri in aktivni zavorni asistent, ki s samodejnim zaviranjem v številnih situacijah prepreči trk ali zmanjša njegove posledice. Lahko pa zavira tudi v primeru mirujočih vozil in peščev, ki prečkajo cesto. V paketu z asistentom za vožnjo ti sistemi vključujejo tudi nove funkcije, kot je predvidljiva prilagoditev hitrosti, ko se približujemo koncu zastoja: ko se zazna kolona, aktivni asistent za ohranjanje razdalje preventivno zmanjša hitrost na približno 100 km/h. V koloni na avtocesti sistem za vodenje po voznem pasu vozilo ohranja zunaj sredine voznega pasu, s čimer daje prostor za vožnjo vozilom reševalnih služb.

EQA lahko vleče tudi prikolico: Pri vstopni različici lahko največja vlečna obremenitev znaša 750, pri močnejših dveh pa 1.800 kilogramov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here