Razkužila za roke in zaščita proti soncu z visokim faktorjem so morda koristna vašemu zdravju, za vaše avtomobile pa so slaba novica. Kemikalije, ki jih pogosto najdemo v teh izdelkih, lahko reagirajo s površinami v vozilu in če površine niso zaščitene s posebnimi premazi, povzročijo močnejšo obrabo.
Uporaba razkužil za roke, vključno z geli, penami in robčki, ki v večini primerov vsebujejo etanol, je v porastu. Sredstva za zaščito pred sončnimi žarki z višjimi faktorji vsebujejo večje količine titanovega oksida, ki lahko reagira s plastiko in naravnimi maščobami v usnju, še posebej, ko je v notranjosti vozila vroče. Dietiltoluamid ali DEET je najpogostejša aktivna sestavina repelentov.
Poleg pozornosti uporabnika je pomembna tudi kakovost materialov in dodatna zaščita
S tem izzivom se na primer soočajo tudi Fordovi inženirji, ko nove izdelke testirajo z materiali, ki so vgrajeni v vozila. Tako pomagajo razviti odporne premaze za njihovo večjo vzdržljivost.
Njihove ekipe denimo testirajo pri temperaturah, ki lahko v primeru, da je avto na vroč poletni dan parkiran na plaži, dosegajo tudi 74 °C. Pri drugih testih simulirajo daljšo izpostavljenost soncu, kjer testna vozila izpostavljajo obsevanju z ultravijolično svetlobo, ustrezno najsvetlejšim krajem na svetu za čas do 1152 ur (48 dni).
Na osnovi izkušenj iz testov lahko določijo sestavo zaščitnih premazov za notranje površine. Tako Fordu pomagajo pri doseganju cilja: ohraniti čim boljši videz notranjosti, kar lahko prispeva k kasnejši uspešnejši prodaji rabljenega vozila.