Prvi karavani znamke Peugeot so se pojavili leta 1949, ko je bila predstavljena karavanska različica 203. V tistih časih je bil segment karavanov še v povojih in nihče ni resnično vedel, ali je za ta tip vozil sploh dovolj zanimanja med kupci. Toda znamka je bila prepričana, da je na pravi poti in se je za svojega karavana 403 odločila v ponudbo vključiti dve izvedenki: družinskega karavana in karavana za poslovne uporabnike z bolj osnovno opremo.

Peugeot 403

Modela sta bila zelo dobro sprejeta, zato se je Peugeot opogumil in svojo ponudbo dodatno razširil. Že leta 1956 je znamka lansirala model 403, ki je bil na voljo kot družinski karavan in kot karavan za poslovne uporabnike. Leta 1962 ga je nadomestil karavan 404, medtem ko je moral karavan 203 na svojega naslednika počakati vse do leta 1965, ko je bil lansiran Peugeot 204. 

Peugeot 305

Tekom 20. stoletja se je zgodovina karavanov razvijala dalje in odprla nova poglavja: v sedemdesetih letih s karavanoma 304 in 504, v osemdesetih s karavani 305, 505 in 405 ter v devetdesetih s 306 in 406 SW. Na začetku 21. stoletja je Peugeot svojo ponudbo popestril z dvema izvirnima modeloma: 206 SW z izjemno majhnimi gabaritnimi merami za karavana in 307 SW, ki je nekaj zamisli prevzel od enoprostorskih vozilih.

 
Na seznam slavnih karavanov sta se vpisali tudi izvedenki SW prve generacije 308 in 407, kakor tudi karavani prve in druge generacije 508.

Novi 308 SW

Leta 2021 je zadnji v vrsto stopil novi 308 SW. Slednji ponuja 608 litrov prostornine v prtljažniku, ki jih je možno ob poklopljeni sedežni klopi povečati na 1634 litrov. Novi 308 SW je opremljen s tridelno zadnjo sedežno klopjo, ki jo lahko preklopimo neposredno iz prtljažnika s pomočjo ročic, ki so nameščene na stranicah. V primerjavi s petvratno limuzino je medosna razdalja za 55 mm daljša. Ta razlika omogoča potnikom na zadnjih sedežih več prostora.

Novi 308 SW

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here