Ford Capri je novi rekorder med električnimi vozili na Avtoportretovem testnem krogu. Pri mešanem ciklu smo izmerili porabo 13,6 kWh na 100 prevoženih kilometrov, kar pomeni, da bi z enim polnjenjem baterije pri mešanem ciklu vožnje prevozili kar 566 kilometrov.

Čeprav so bile temperature električnemu vozilu v času našega preizkusa zelo naklonjene (bilo je 20 stopinj Celzija), to ne zmanjšuje uspeha Caprija. Gre namreč za avtomobil, ki tehta 2,1 tone. A baterija z uporabno kapaciteto 77 kWh se izkaže kot ravno pravšnja, oziroma pravilno odmerjena, za dodatna masa ne poveča porabe energije.

Dvo- ali štirikolesni pogon?

K odličnemu rezultatu 13,6 kWh botruje tudi dejstvo, da je bil naš testni Capri gnan na en kolesni par. To še nekoliko zmanjša porabo energije – v primeru Caprija za približno 1,5 kWh/100 km v primerjavi s štirikolesno gnano različico, ki ima dva elektromotorja – po enega na vsaki osi.

Capri “2WD” je medtem gnan le na zadnji kolesni par po zaslugi elektromotorja na zadnji osi. Sicer pri tovrstnih električnih avtomobilih zagovarjamo izbiro štirikolesnega pogona – zaradi instantnega navora in velike težnje po zdrsih pogonskih koles in neželenega “driftanja” (prekrmarjenja). Sploh bo štirikolesni pogon pri težkem električnem avtomobilu pomemben, če boste več vozili v snegu in v klanec, kjer dvokolesni pogon hitro obupa.

A v vseh ostalih 99 odstotkih primerov elektronika Caprija neželene zdrse pogonskih koles zelo lepo kroti, tudi tedaj, ko je podlaga bolj spolzka, na primer v dežju ali na preveč gladkem asfaltu. Pa tudi 210 kW moči (286 KM) je za takšen avtomobil ravno pravšnja zaloga.

Tako je Capri z zadnjim pogonom prav prijetno dinamičen in lahkoten za vožnjo, za nameček pa vas bo nagradil še z nekaj deset kilometri električnega dosega več, pa še dobri trije evrski tisočaki bodo ostali v žepu.

Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.

Na portalu Avtoportret.si sledi še več vsebine o novem Capriju.

Ford Capri (enojni elektromotor, podaljšani doseg)

  • CENIK
  • Baterija: litij-ionska (NMC)
  • Uporabna kapaciteta baterije: 77 kWh
  • Sistemska moč: 210 kW/286 KM
  • Navor: 545 Nm
  • Pogon: dvokolesni, na zadnji par
  • Največja hitrost: 180 km/h
  • Pospešek 0-100 km/h: 6,4 s
  • Največja moč DC polnjenja: 135 kW
  • Poraba na testnem krogu: 13,6 kWh/100 km (20 stopinj Celzija)
  • Masa praznega avtomobila: 2.114 kg
  • Vlečna zmogljivost: do 1.000 kg
  • Dolžina: 4.634 mm
  • Širina (z ogledali): 2.063 mm
  • Višina: 1.626 mm
  • Medosna razdalja: 2.767 mm

Preberite več:

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj