Mazda je v Evropi predstavila tretjo generacijo modela CX-5, ki bo na trg uradno prispela konec leta 2025.
Prvotno lansiran leta 2012, je bil CX-5 prvi model, ki je v celoti uvedel Mazdino platformo Skyactiv ter oblikovni jezik Kodo. Vmes je postal najbolje prodajani model znamke z več kot 4,5 milijona prodanih vozil po svetu.

Nova generacija ohranja osnovno zasnovo platforme, a prinaša izboljšave na več ključnih področjih:
- Karoserija in podvozje: nadgrajene so bile struktura karoserije, materiali za zmanjšanje mase in izboljšanje togosti, ter podvozje z optimiziranim vzmetenjem za boljše blaženje cestnih nepravilnosti.
- Notranjost: prenovljena zasnova armaturne plošče, izboljšana ergonomija in večja prostornost. Uporabniški vmesnik (HMI) je na novo zasnovan in vključuje širšo digitalizacijo ter večjo intuitivnost upravljanja.
- Povezljivost: nova generacija infotainmenta z dodatkom aplikacij in povezljivostjo preko mobilnih platform.
- Varnostni sistemi: posodobljeni napredni sistemi za pomoč vozniku (ADAS), vključno z izboljšanim prilagodljivim tempomatom, sistemom za preprečevanje naleta in asistenco za vožnjo po voznem pasu.

CX-5 ostaja srednje velik SUV z dimenzijami primerljivimi s predhodnikom in bo še naprej na voljo v različnih pogonskih različicah (odvisno od trga), vključno z bencinskimi in dizelskimi motorji z možnostjo elektrificirane podpore.
Prodaja novega CX-5 v Evropi se bo začela konec leta 2025, medtem ko se uvedba v drugih regijah pričakuje v letu 2026.






















































