Speedway proga v Kumli na Švedskem, ki se nahaja dobri 2 uri in pol vožnje z avtom zahodno od Stockholma, bo v soboto, 6. septembra, gostila dve polfinalni dirki evropskega prvenstva v speedwayu za mlade voznike od 12 do 16 let na 250 kubičnih motorjih. V skupini 1 bo vozil Sven Cerjak, ki na tekmovanje prihaja z naslovom svetovnega podprvaka, zato bo vanj zanesljivo uprtih tudi veliko oči širše mednarodne motošportne javnosti. V skupini 2 se bo za preboj v finale boril Gregor Zorko, letos sicer šesti na svetovnem prvenstvu mladih upov speedwaya. Oba člana AMD Krško, ki se bosta po tej sezoni poslovila od motorjev s prostornino do 250 kubičnih centimetrov, sta brez dvoma sposobna potrditi dobro formo, s katero sta letos močno opozorila nase ter pokazala pot tudi mlajšim, da trdo delo, vztrajnost in nepopustljivost na dolgi rok s trenerji, ki na treningih zavzeto popravljajo drobne napake in malenkosti, prinašajo rezultate oziroma prej ali slej povrnejo vložen trud in energijo. Veliki finale evropskega prvenstva bo nato že v nedeljo, 7. septembra, prav tako v Kumli, ob Cerjaku pa se med glavne favorite za naslov evropskega prvaka uvrščajo še Danec Villads Pedersen, Nemec Carlos Generich, Čeh Karel Pruša in Poljak Maksymilian Kostera, ne gre pa odpisati niti Švedov, ki zanesljivo najbolje poznajo pasti steze, na kateri bo potekalo tekmovanje. V vlogi predsednika tekmovalne žirije bo na dirki Gregor Arnšek.

Gregor Zorko in Sven Cerjak (med njima Gregor Arnšek) bosta v Kumli na Švedskem spet močna slovenska speedway aduta.

V soboto, 6. septembra, bo prva skupina začela z vožnjami ob 12. uri, druga skupina pa nato ob 18. uri. V nedeljo, 7. septembra, se bo veliki finale na progi Kumla Motorstadion začel točno opoldne.

Gajser in Pancar v Turčijo po nove dobre uvrstitve

Osemnajsta preizkušnja svetovnega prvenstva v motokrosu bo dirka za Veliko nagrado Turčije v Afyonkarahisarju. Na njej bosta v razredu MXGP tekmovala Tim Gajser in Jan Pancar. Slednji se je na prejšnji dirki, ki je bila v Arnhemu na Nizozemskem, poškodoval (izpah levega palca ter poškodba ene od koščic palca). Zato je izpustil tudi dirko italijanskega prvenstva, ki je bila minuli konec tedna v Castiglioneju, a v Turčijo odhaja odločen, da nadomesti točke, ki jih je izgubil na Nizozemskem. Gajser je na prejšnji dirki ostal tik pod zmagovalnim odrom, a pokazal, da je znova v dobri formi in da je poškodba rame, zaradi katere je izpustil kar devet letošnjih dirk, preteklost ter pozabljena. V Turčijo se zato odpravlja samozavesten in z željo, da se vnovič povzpne na zmagovalni oder na dirkah svetovnega prvenstva.

Tim Gajser (243) je po poškodbi hitro našel dobro formo.

“Zelo sem zadovoljen z vrnitvijo na dirke po sanirani poškodbi. Na obeh dirkah, ki sem ju vozil, sem imel dobro hitrost, zdaj pa se želim boriti za zmage. V Turčiji sem v preteklosti že zelo dobro vozil in menim, da mi proga tudi lepo ustreza. Vsekakor se bom potrudil po najboljših močeh. Zadnje tri dirke sezone svetovnega prvenstva bodo prav gotovo sila zanimive, še posbej tista v Avstraliji, kamor nas čaka tudi zelo dolga pot. Na vseh preostalih treh dirkah pa želim predvsem maksimalno uživati v vožnjah,” je povedal Gajser, ki se pred dirko v Turčiji v skupnem seštevku točkovanja za svetovno prvenstvo razreda MXGP s 368 točkami nahaja na 9. mestu, Pancar pa je z 277 točkami dve mesti nižje.

Prva vožnja dirke za VN Turčije v Afyonkarahisarju v razredu MXGP bo v nedeljo, 7. septembra 2025, ob 13.15, druga pa se bo začela ob 16.10. Vožnji v razredu MX2 bosta uro pred vožnjama v elitnem razredu MXGP.

Zadnja dirka sezone prvenstva Alpe Adria

Konec tedna se bo sklenilo regionalno prvenstvo Alpe Adria v cestno hitrostnem motociklizmu. Na dirkališču Slovakia Ring, kjer so pretekli konec tedna tekmovali za točke državnega prvenstva Slovenije, bo gostilo zadnjo dirko tega tekmovanja v letošnji sezoni. V odsotnosti Eneja Logarja, ki celi poškodbo rame in bo najbrž izgubil skupno tretje mesto v razredu STK 600, bodo vnovič najbolj na očeh slovenske motošportne javnosti Marko Jerman, Aleš Brzin, Etien Kantar Božič, Domen Lipnik in Miha Slatinšek. Krog proge Orechova Poton je dolg skoraj 6 km in od voznika vseskozi terja nenehno zbranost pri visokih hitrostih, ki jih omogoča konfiguracija terena, a tudi obilo občutka, kako hitrost čim bolje prenesti v zavoje in nato iz njih.

Etien Kantar Božič (559) pred zadnjo dirko za prvim v skupnem seštevku razreda SSP 600 zaostaja 20 točk.

V igri za naslov najboljšega je še vedno Jerman v razredu STK 1000, v katerem je pred njim samo Madžar Mate Szamado, ki pa ima zajetnih 24 točk in pol prednosti. Tudi Kantar Božič, ki tekmuje v razredu SSP 600, še vedno lahko upa, da bi morda ob morebitni napaki tekmeca, Grka Alexandrosa Papageorgiuja, nadkonadil 20 točk zaostanka v skupnem seštevku ter se zavihtel na vrh.

Marko Jerman (24) ima še vedno možnost, da pride do naslova najboljšega v razredu STK 1000.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj