Renault je na salonu Solutrans 2025 predstavil povsem novi Trafic Van E-Tech Electric – svoj prvi dostavnik na arhitekturi SDV (Software Defined Vehicle), z 800-voltnim hitrim polnjenjem in do 450 km dosega (WLTP).

Nova platforma, več prostora

Trafic je zasnovan na popolnoma električni »skateboard« platformi, ki omogoča:

  • zelo majhen obračalni krog (10,3 m – kot Clio),
  • velike tovorne prostornine:
    – L1: 5,1 m³ (dolžina 4,87 m)
    – L2: 5,8 m³ (dolžina 5,27 m)
  • višino le 1,90 m, kar pomeni dostop v vse garaže.

Dve bateriji, hitro polnjenje

Kupci bodo lahko izbirali med:

  • NMC baterijo – do 450 km dosega, na voljo ob začetku prodaje
  • LFP baterijo – cenovno ugodnejša, ~350 km dosega
    Obe omogočata 800V hitro polnjenje: 15–80 % v približno 20 minutah (260 km pridobljenega dosega).

Močan motor, polna uporabnost

Električni motor z 150 kW in 345 Nm prinaša:

  • vlečno moč do 2 t
  • nosilnost do 1,25 t (homologacija v teku)

Digitalni dostavnik nove generacije

Ker gre za vozilo SDV, ima Trafic:

  • možnost stalnih OTA posodobitev,
  • nov sistem openR evo z 12” zaslonom in Google vgrajenim,
  • podporo za V2L in V2G,
  • napredne varnostne funkcije z Safety Coach sistema,
  • integracijo flotnih in delovnih aplikacij neposredno v infotainment.

Proizvodnja v Franciji

Trafic Van E-Tech electric bo nastajal v Renaultovi tovarni Sandouville, kjer bodo izdelovali tudi številne tovarniške predelave (tipper, flatbed, box ipd.).

Proizvodnja se začne konec leta 2026.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj