Pri znamki iz Ingolstada so predstavili električni koncept Audi Urbansphere, ki v dolžino meri kar 5,51 metra, medosna razdalja pa znaša kar 3,4 metra, kar je celo za dobrih 40 centimetrov več od modela A8 s krajšo medosno razdaljo. Posledica je velika prostornost kabine, ki je najprostornejša od doslej predstavljenih Audijevih modelov.
Glede na velikost avtomobila je zanimivo, da so oblikovalci in inženirji ciljnega kupca novega koncepta videli v azijskih metropolah, torej gosto naseljenih mestnih središčih, kjer se prebivalci mestnemu vrvežu težko izognejo in bi jim prostorna kabina omogočala nov nivo udobja. V ospredju so torej avtonomna vožnja, udobje in številne zabavne tehnologije, ki uporabniku omogočajo umik od velemestnega stresa. Pri Audiju nov koncept opisujejo kot »tretji dom« za čas, ki ga preživimo v prometu.
Pri novincu ne gre zgolj za udobje in brezskrbnost med potovanjem od točke A do točke B – Urbansphere namreč lahko predstavlja tudi pisarno na štirih kolesih. Med tehnologijo, ki to omogoča, izstopajo širok prosojen OLED zaslon, ki se spusti iz strehe v drugi vrsti, individualni zasloni vgrajeni v naslon sprednjih sedežev, vrtljiva sprednja sedeža z vsak svojim setom zvočnikov ter »potopni« volanski obroč, ki se skupaj s stopalkami ob avtonomni vožnji skrije. Avtomobil se ponaša s četrto stopnjo avtonomnosti, ki bo omogočala avtonomno vožnjo brez voznikovega vpliva za volanom, daljinski nadzor vozila in samodejno parkiranje brez voznika.
Doslej smo opisovali le notranjost in podobno s podobno mentaliteto so pristopali tudi oblikovalci in inženirji ob kreiranju koncepta Urbansphere. Prednost so dali kabini, zunanjost pa je enostavno sledila notranjosti. Zato eksterier izstopa na svoj način in se odmika od tradicionalnih oblik, ki smo jih vajenih v avtomobilizmu. Izpostaviti je vredno odsotnost stebrička B, ki omogoča odpiranje zadnjih vrat obratno kot smo vajeni – proti zadnjemu delu. Tako na sprednji maski kot tudi na zadnjem delu, vidimo implementacijo LED tehnologije, ki omogoča oddajanje raznobarvnih signalov drugim udeležencem v prometu.
Za pogon novega konceptnega vozila skrbita dva elektromotorja s skupno močjo 295 kW (396 KM) in 690 Nm navora. Baterijski paket je nameščen v dnu avtomobila in ima kapaciteto 120 kWh, kar naj bi zadoščalo za 750 kilometrov vožnje z enim polnjenjem. Z 800-voltno tehnologijo naj bi bilo omogočeno polnjenje s kar 270 kW, tako pa bi se baterija do 80 odstotkov na hitri polnilnici lahko napolnila v manj kot 25 minutah.