Geely je predstavil najnovejšo generacijo litij-železo-fosfatne (LFP) baterije (poimenovali so jih Short Blade), ki jo je razvil sam. Ta naj bi zagotavljala najboljšo življenjsko dobo baterije v svojem razredu, hitrost polnjenja in varnost. Nova tehnologija baterij za električna vozila bi tako lahko postala novo merilo za baterije s kompaktno velikostjo, večjo enerhgijsko gostoto, boljšim izkoristkom prostornine in večjo prilagodljivostjo glede na različne modele vozil.
Novi standardi varnosti
Nova tehnologija baterij uporablja membrano z visoko trdnostjo, visoko toplotno stabilnostjo in odpornostjo na visoke temperature, stabilnim separatorjem in varnimi elektrodami, kar zagotavlja večjo energijsko gostoto in varnost. Poleg tega je Geely na površinah elektrod uporabil lastno razvito tehnologijo self-fusing za preprečevanje kratkih stikov v primeru nesreč. Če se baterijska celica med ekstremnim udarcem prebije, se plast aluminijaste folije zlije v membrano baterije in ustvari izolacijsko plast, ki preprečuje kratke stike in toplotne pobege.
Doslej je bil standardni avtomobilski test za ugotavljanje varnosti baterij električnih vozil test prebadanja z eno iglo, vendar je Geely testiral tehnologijo novih baterij s hkratnim prebadanjem z osmimi iglami, ki znatno povečajo obseg poškodb v skrajnih razmerah trka. Med preizkusom jo je istočasno prebodlo osem jeklenih igel, vsaka s premerom 5 mm, baterija pa je zdržala eno uro brez škodljivih učinkov.
Poleg tega je bila nova baterijska tehnologija preizkušena s kroglo iz pehotne puške kalibra 5,8 mm (5,8 × 42 mm), pri čemer ni prišlo do termičnega vžiga.
Preseganje industrijskega merila, testi mučenja kot standard
Poleg tega, da je tehnologija baterij prestala preizkus z 8 iglami, je družba Geely prvič v panogi opravila tudi serijski preizkus “šestih ekstremov”, ki vključuje potopitev v morsko vodo, ekstremno hladno okolje, visokofrekvenčno strganje dna paketa, 26-tonsko prekomerno težo, bočno trčenje enega paketa in gorenje v ognju. S patentirano zasnovo ogrodja z mrežo, votlino za absorpcijo energije, trislojno sendvično spodnjo zaščitno ploščo, integracijo CTB, sistemom za nadzor toplotnega bega in številnimi drugimi varnostnimi funkcijami je baterija uspešno prestala vseh šest preskusov.
Geely je tehnologijo baterij Short Blade testiral v pogojih, ki so eksponentno višji od industrijskih standardov. Rezultati so pokazali, da pri novi tehnologiji baterij v vseh primerih ni prišlo do toplotnega pobega, dima, vžiga ali izgorevanja. Poleg tega so bile vrednosti izolacijske upornosti elektrod baterije in stanje zatesnjenosti celic normalne.
Milijon kilometrov varne vožnje
Uporaba večelementnih elektrodnih materialov v kombinaciji z manjšo velikostjo baterije in nizko notranjo upornostjo bateriji omogoča zmanjšano hitrost notranjih kemijskih reakcij, kar znatno podaljša življenjsko dobo baterije.
Po Geelyjevih preskusih lahko življenjska doba baterije doseže 3.500 ciklov, kar ustreza polnjenju in vožnji milijon kilometrov z minimalnim vplivom na doseg baterije. Glede na to, da povprečna družina letno prevozi 20.000 kilometrov, je lahko baterija v uporabi do 50 let, kar znatno podaljša življenjsko dobo baterije, izboljša preostalo vrednost rabljenih električnih vozil in zmanjša emisije ogljika za več kot 80.000 ton na leto.