Slovensko premiero je dočakal Volkswagen ID.7 Tourer – prvi električni karavan iz Wolfsburga. Tourer je seveda tesno soroden limuzinski izvedbi modela ID.7, njegove ključne “pridobitve” pa so povezane s karavanskim dimenzijskim prirastkom.

Po dolžini in širini je Tourer klasičnemu ID.7 povsem enak, nekaj odstopanja pa je po višini – predvsem v zadnjem delu vozila. Največjo spremembo vsekakor predstavlja večji prtljažnik, ki zdaj ponuja prostornino od 605 do 1714 litrov. K uporabnosti pripomore tudi dvojno dno, za nameček pa lahko ob klopi v bolj pokončnem (“cargo”) položajo pridobimo še dodatnih 73 litrov uporabne prostornine.

Skoraj trije metri medosne razdalje medtem zagotavljajo veliko prostora za potnike, še posebej na zadnji klopi, kjer Tourer nudi še nekaj več prostora po višini kot limuzinska različica.

Na področju aerodinamične učinkovitosti se kljub dimenzijskemu prirastku ni veliko spremenilo. ID.7 Tourer ohranja skoraj enak količnik zračnega upora – ta znaša 0,24, medtem ko pri modelu ID.7 znaša 0,23.

ID.7 Tourer prinaša novo generacijo pogonske baterije. Ta ima neto kapaciteto 86 kWh in je za eno celico zajetnejša od “standardne” baterije z neto kapaciteto 77 kWh (ta je prav tako na voljo). Moč elektromotorja obeh različic znaša 210 kW, navor pa 545 Nm.

Za zahtevnejše bo v ponudbi tudi različica GTX z dvema elektromotorjema, ki omogočata tudi štirikolesni pogon in skupaj prinašata sistemsko moč 250 kW.

Tehnično gledano je Tourer povsem enak limuzinskemu ID.7. Tako je osnovan na temelju platforme MEB, podvozje je identično, prav tako pa sta identična tudi nabor asistenčnih sistemov in prednji del notranjosti.

Cena osnovne različica Pro se prične pri dobrih 55.000 evrih, medtem ko bo različica GTX dražja za približno 8000 evrov. Cena Tourerja je za okoli 1000 evrov višja od limuzinske izvedbe, kar je glede na povečano praktičnost in prostor razumljivo.

V Sloveniji trg novih vozil trenutno stagnira, pri električnih vozilih pa je opazen celo večji padec – v prvih dveh tretjinah leta 2024 je prodaja padla za več kot 28 odstotkov. Kljub temu bi lahko ID.7 Tourer pritegnil kupce, saj Slovenci tradicionalno radi posegajo po karavanih.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj