Polestar je javnosti predstavil koncept roadsterja, prisotnost električnega pogona pa je moč uvideti že iz njegovega imena. Z modelom O₂ (kisik) želi švedska avtomobilska znamka dokazati, da ne proizvajajo več zgolj predelanih Volvov, temveč so po odcepitvi postali samostojni in unikatni. Soočajo se torej s podobnimi izzivi kot španska Cupra.

Štirisedežni kabriolet občinstva ne želi prepričati le s svojim futurističnim športnim videzom, temveč tudi z drugimi kvalitetami – pri proizvajalcu trdijo, da O₂ zastavlja nove smernice za športne roadsterje električne dobe. Novinec si platformo deli s prihajajočim modelom Polestar 5. Karoserija koncepta je v celoti izdelana iz aluminija, kar pripomore k manjši teži in posledično boljši športni vozni izkušnji. Predstavniki poudarjajo, da njihovi avtomobili niso hitri le v ravni liniji, temveč se zabava prične šele ob vstopu v zavoj – pri tem izpostavljajo natančno krmiljenje in minimalno nagibanje avtomobila.

K trajnostnemu razvoju stremi tudi moderno-minimalistična kabina, v kateri prevladuje recikliran poliester. S tem so zmanjšali težo in poskrbeli za lažjo reciklažo avtomobila po njegovih zadnjih kilometrih.

Pri Polestaru se zavedajo močne prisotnosti družbenih omrežij v sodobnem času, zato so konceptno vozilo opremili s tehnološkim bonbončkom, ki bo nasmeh na obraz narisal predvsem ustvarjalcem spletnih video vsebin. Za zadnjimi sedeži se namreč skriva avtonomni dron, ki lahko samodejno vzleti kar med gibanjem avtomobila do hitrosti 90 km/h in samodejno posname panoramske posnetke vožnje. No, zabavne tehnologije na takšnem nivoju še verjetno kar nekaj časa ne bomo videli v serijski proizvodnji.

Če bo O₂ dočakal serijsko proizvodnjo še ni znano, so pa pri proizvajalcu potrdili, da bodo v prihodnjih treh letih predstavili tri nove modele.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj