Avtomobilska znamka Maxus je bila ustanovljena leta 2011 in deluje pod okriljem kitajske skupine SAIC Motor. Slednja trenutno zaseda mesto sedmega največjega proizvajalca avtomobilov na svetu in presega letno prodajo 7 milijonov vozil. Tesno sodeluje tudi z velikimi avtomobilskimi imeni, kot so Audi, Volkswagen in Škoda.

SAIC Motor sicer že nekaj časa na slovenskem trgu nudi znamko MG, po pridružitvi Maxusa pa se do konca leta obeta še prihod proizvajalca luksuznih avtomobilov IM.

Maxusov prodor na slovenski trg napoveduje številna vozila različnih tipov, ki jih proizvajalec že nudi izven Evrope. Skupno se lahko pohvali z 22 modeli (od tega je 10 električnih), ki jih najdemo v razredih gospodarskih vozil, poltovornjakov, križancev in enoprostorcev. Kateri modeli bodo dosegli tudi Slovenijo zaenkrat ni znano, verjetno pa bodo nekateri nosili značko MG.

Foto: Žan Osim

Uvodoma le trije električni dostavniki

Z uradnim prihodom Maxusa v Slovenijo so predstavniki predstavili tri električno gnane dostavnike: eDeliver3, eDeliver5 in eDeliver9.

eDeliver3 je med naštetimi najmanjši in v tovorni prostor, ki je dostopen od zadaj ali s strani ter nudi največ prostornine v razredu (4,8 m³), sprejme za dobro tono tovora. Elektromotor z močjo 90 kW se napaja iz 50 kWh baterije, ki po standardu WLTP zagotavlja do 240 kilometrov mešane vožnje. Osnovna cena znaša 36.478 evrov.

Foto: Žan Osim

Za tiste, ki potrebujejo največ prostora, je Maxus v Slovenijo pripeljal model eDeliver9 z nazivno močjo 150 kW, ki je na voljo v dveh dolžinah (5546 mm ali 5940 mm) in dveh višinah (2515 mm in 2730 mm). Tovorni prostor nudi do 12,3 m³ prostora in omogoča obremenitev do 1040 kilogramov pri večji ter 850 kilogramov pri manjši bateriji. Slednja je lahko kapacitete 77 ali 88 kWh, zagotavlja pa za do 268 oziroma 315 kilometrov električne avtonomije. Cene se pričnejo pri slabih 67 tisočakih.

Foto: Žan Osim

Prostor med “trojko” in “devetico” zapolnjuje 4,8-metrski eDeliver5, ki ga v živo še nismo imeli priložnosti spoznati, a se mu po besedah predstavnikov obeta največja prodaja. Tovorni prostor se ponaša z 6,6 “kubiki” in sprejme do 1200 kilogramov tovora. 120-kilovatni motor se napaja iz baterije kapacitete 64 kWh, ki zagotavlja do 335 kilometrov mešane vožnje. Za model eDeliver5 boste morali odšteti vsaj 46.238 evrov.

Foto: Maxus

Bogata serijska oprema in 8-letna garancija

Znamka Maxus želi kupce prepričati predvsem z bogato serijsko opremo, ki sega od udobja do varnosti. Poleg tega je ena glavnih prednosti garancija, ki velja osem let oziroma do 200.000 prevoženih kilometrov. Enaka doba velja tudi za baterijo.

S tremi predstavljenimi modeli ciljajo predvsem na podjetja, ki iščejo okolju prijazne logistične rešitve.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj