DS 4 je četrti model DS-a odkar gre za samostojno znamko (od 2015). Če je bil njegov predhodnik še rival Golfa, se z novo generacijo ta model seli med križance.
Novinec prinaša znane oblikovne značilnosti te znamke. Te so vidne predvsem na maski, ki se hvali tudi z novima dnevnima LED žarometoma z 98 svetilnimi diodami. Za boljšo aerodinamično učinkovitost se lahko kljuke na vratih skrijejo.
DS 4 bo na voljo tudi v različicah Cross in Performance. Cross prinaša bolj robusten videz ter naprednejši sistem proti zdrsavanju pogonski koles. Model Performance medtem prinaša športne dodatke na zunanjosti, a brez tehničnih posebnosti.
Kabina je pričakovano popolnoma digitalizirana z le nekaj fizičnimi gumbi. Glavna pozornost gre trem digitalnim zaslonom. Nov je tudi projekcijski zaslon, ki prikazuje navigacijske napotke (virtualno) na cesti štiri metre pred vozilom. Pri DS-u so uspeli tudi skriti zračnike klimatske naprave.
DS 4 sloni na platformi EMP2, ki je osnova tudi za Peugeotove in Citroenove modele. Kupcem bo na voljo tudi priključno hibridni pogon, ni pa popolnoma električne različice.
Klasični pogoni zajemajo tri- in štirivaljne bencinske motorje ter eno dizelsko različico. Vsi modeli so opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Glavni asistenčni sistemi so adaptivni tempomat, nočni vid ter aktivno podvozje, ki skenira cesto pred avtomobilom in samodejno optimalno nastavi vzmetenje.
DS 4 bo kupcem predvidoma na voljo v zadnji četrtini letošnjega leta.