Za modeloma DS 7 Crossback in DS 3 Crossback bo ponudbo mlade premijske blagovne znamke iz Francije nadgradila še velika limuzina DS 9.

Ta limuzina je zasnovana na novi različici konstrukcijske osnove EMP2 (Efficient Modular Platform 2), ki ima tako najdaljšo medosno razdaljo v modelni paleti, s čimer obljublja predvsem več prostora za potnike zadaj. Oblika karoserije je precej usločena s strmo padajočim zadnjim delom strehe, značilnim za izvedenke “fastback”.

DS 9 bo sprva na voljo s priključno hibridnim pogonskim sklopom, ki ga sestavljata bencinski turbo motor in električni motor, ki skupno ponujata 225 konjskih moči ter uporabniku omogočata, da prevozi od 40 do 50 kilometrov (WLTP) po zaslugi baterije s kapaciteto 11,9 kWh.
Električni motor, ki je integriran v 8-stopenjski samodejni menjalnik, razvije največ 80 kW moči (110 konjskih moči) in 320 Nm navora. V uporabi je med zagonom, za ojačitev pospeškov pri katerikoli hitrosti vozila in za vožnjo v električnem načinu, ki je mogoča do hitrosti 135 km/h.
Vgrajeni polnilnik z največjo močjo 7,4 kW napolni baterijo v eni uri in pol na domači ali javni polnilni postaji s serijsko priloženim kablom.
V kratkem bosta aktualni izbor nadgradila še dva motorja s komercialno oznako e-tense, in sicer eden z 250 konjskimi močmi in dvokolesnim pogonom ter drugi s 360 konjskimi močmi z inteligentnim štirikolesnim pogonom.
Na voljo bo tudi bencinski motor PureTech z 225 konjskimi močmi. Vsi modeli bodo na voljo z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Sedeži so ogrevani, masažni in zračeni. Sredinski naslon za roke se ponaša z elementi visokega cenovnega razreda, kot so usnjeno oblazinjenje, odlagalna mesta s priključki USB, stikala za masažne sedeže in polikromatska pozdravna osvetlitev.

S krmiljenim vzmetenjem posebna kamera skenira cestišče, medtem ko senzorji višine podvozja, merilniki pospeška in senzorji voznih prem shranjujejo podatke o vseh premikih in jih posredujejo sistemu, ki pripravi vsako posamezno kolo, da zagotovi večjo varnost in udobje.
DS 9, ki je bil zasnovan v Franciji in ga bodo proizvajali na Kitajskem, bo v prodaji širom celega sveta, najpomembnejši pa bo predvidoma Kitajski trg.