Prva stvar, ki jo opazimo na prenovljenem Focusu je Fordov logotip, ki je prej krasil pokrov motorja in je po prenovi nameščen na masko. »Nos« avtomobila tako izpade višji, daljši in bolj agresiven. Za prepoznavnost po sončnem zahodu bo skrbel nov svetlobni podpis, za katerega so zaslužni novi serijski LED žarometi z vgrajenimi meglenkami.  Na zadnjem delu še vedno najdemo razmeroma debele in konvencionalne luči, ki se zaključujejo na boku in tako poudarjajo širino avtomobila. Za elegantnejši izgled so zadnje luči zatemnjene, ob izbiri bogatejše opreme pa bodo tudi te lahko svetile v LED tehniki.

Notranjost je osvežena, za povezljivost in delovanje infozabavnega sistema pa bo zadolžena Fordova najnovejša tehnologija Sync 4. Slednja omogoča tudi brezžično povezljivost z mobilnimi telefoni preko sistema Apple CarPlay in Android Auto ter možnost brezžičnih posodobitev programske opreme. Navigacija je s pomočjo Sync 4 povezana z oblakom in bo zato omogočala tudi realen prikaz gostote prometa ter vremensko napoved. Gumbov je manj, tako je tudi upravljanje klimatske naprave zdaj prestavljeno na nov 13,2-palčni zaslon na dotik, pri katerem Ford obljublja dobro funkcionalnost in priročnost.

Na voljo bo v različicah Connected, Titanium, ST-Line in Active. Pri vseh razen pri različici Connected pa bo kupec lahko izbral tudi paket Vignale, ki raven tehnologije in udobja ponese še stopničko višje.

Kopica varnostnih sistemov bo skrbela za varnejšo vožnjo, med drugim ima nov Focus tudi sistem, ki bo voznika pred izstopom iz vozila opozarjal, da preveri zadnje sedeže v primeru, da so se ti pred vožnjo odprli. Namen tega je, da voznik v avtomobilu ne bi pozabil otroka ali hišnega ljubljenčka.

Kupec bo imel pestro izbiro pogonskih sklopov. Na voljo bosta dva bencinska litrska motorja z močjo 75 in 93 kW (100 in 125 KM) v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in blago-hibridni različici z enakima motorjema s skupno močjo 93 in 116 kW (125 in 155 KM), ki bosta na voljo tudi s samodejnim 7-stopenjskim menjalnikom Powershift. Za voznike, ki se pogosto znajdejo na dolgih relacijah bosta na voljo dizelski 1,5-litrski motor EcoBlue z močjo 71 kW (95 KM) v kombinaciji z ročnim menjalnikom ter močnejša izvedenka, ki proizvede 89 kW (120 KM) in bo na voljo tudi z 8-stopenjsko avtomatiko.

Voznikom, ki jim dinamična vožnja ni tuja, so pri Fordu namenili bolj agresivno izvedenko ST, ki je nastala na proizvajalčevem športnem oddelku Ford Performance. V njej bo nameščen 2,3-litrski bencinski motor EcoBoost, ki bo iz sebe stisnil 209 kW (280 KM), na voljo bo pa tako z ročnim (6-stopnejskim), kot tudi s samodejnim (7-stopenjskim) menjalnikom.

Novinca lahko v Sloveniji pričakujemo v sredini prihodnjega leta.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here