Toyota Hilux je ena legend relija Dakar. Nenazadnje je ta poltovornjak v preteklosti že slavil na tej preizkušnji. Prav uspehi, ki jih je ekipa Toyota Gazoo Racing dosegla na tem tekmovanju, so navdih za nastanek različice Hilux GR sport, ki odslej predstavlja vrh ponudbe tega modela. Pri novi različici so izboljšali vzmetenje in “začinili” videz.

Na novo nastavljeno vzmetenje

Ključna značilnost nadgrajenega sistema vzmetenja je uvedba novih enocevnih blažilnikov in novih sprednjih vzmeti. Enocevna zasnova ustvarja večjo površino bata za boljše dušenje s hitrejšim odzivom in boljšim odvajanjem toplote. Prav tako pomaga ohranjati kakovost delovanja olja pri vožnji v težkih razmerah.

Sprednje vijačne vzmeti so utrjene in so kot novi amortizerji pobarvane v značilno rdečo barvo.

Pri Toyoti pravijo, da spremembe omogočajo izboljšave pri krmiljenju ter ustvarjajo boljši občutek pri nagibanju in oprijemu kot pri običajnem Hiluxu. Nove nastavitve po zagotovilih pomembno prispevajo tudi k udobju vožnje, poleg tega pa ponujajo hiter odziv na visokofrekvenčne vibracije in omogočajo boljše dušenje vibracij, kar se odraža v boljšem nadzoru gibanja karoserije.

Enak pogon

Različico GR sport poganja enak 2,8-litrski motor, ki je bil predstavljen pri posodobitvi Hiluxa leta 2020. Ponuja 204 konjskih moči (150 kW) in 500 Nm navora ter “sodeluje” s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.

Novi vizualni dodatki

V kabini so novi športni sprednji sedeži oblečeni v kombinacijo črnega usnja in semiša z rdečimi kontrastnimi šivi. Logotip je viden na naslonih sedežev, preprogah, gumbu za zagon motorja in na animaciji informacijskega zaslona. Voznik lahko menjalnik upravlja tudi s posebnimi ročicami, ki so nameščene za volanom. Tu so še aluminijaste športne stopalke in karbonski dekorativni elementi.

Novi Hilux GR sport bo v Sloveniji na voljo poleti 2022.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here