- Mustang GTD proizvede kar 826 “konjskih moči” in 900 Nm navora po zaslugi svojega 5,2-litrskega V8 motorja s kompresorjem, kar pomeni, da je to najmočnejši serijski Mustang v zgodovini.
- Najvišja hitrost Mustanga GTD, ki znaša 325 km/h, je najvišja med vsemi serijskimi Mustangi, kar omogoča sistem za zmanjšanje zračnega upora.
- Zmogljivosti, aerodinamika in dirkaško vzmetenje so zasnovani tako, da naj bi bilo možno doseči čas kroga pod sedmimi minutami na Nürburgringu.
“Od prvega dne smo bili osredotočeni na to, da Mustang GTD postane superavto z izjemnimi zmogljivostmi in dušo Mustanga,” je dejal Greg Goodall, glavni inženir programa Mustang GTD. “GTD-jevo srce je njegov prisilno polnjen 5,2-litrski V8, ki ponuja več konjskih moči na liter kot Porsche 911 GT3 RS.”
5,2-litrski V8 nadgrajuje prejšnje Mustangove motorje z Mustangovim prvim sistemom suhega korita, ki omogoča mazanje motorja med dolgimi in hitrimi ovinki.
Ta sistem suhega korita omogoča tudi rahlo zvišanje največje hitrosti motorja na 7.650 vrtljajev na minuto, kar je 100 vrtljajev več kot pri prejšnjem 5,2-litrskem V8 motorju. Revidirani vstopni in izpušni sistem, standardni izpušni sistem iz titana in manjši jermen kompresorja prispevajo svoj delež k doseganju teh zmogljivosti.
Poleg moči, ki je potrebna za dosego najvišje hitrosti 325 km/h, Mustang GTD vključuje tudi sistem za zmanjšanje zračnega upora, ki lahko spremeni kot zadnjega spojlerja in aktivira lopute pod sprednjim delom avtomobila, da najde ravnovesje med pretokom zraka za hitrost in pritiskom k tlom.