Fordovo novo večnamensko vozilo odlikuje predvsem njegova vsestranskost, prostornost in praktičnost. Cilja na kupce, ki potrebujejo prostorno vozilo v svojem delovnem okolju, za vikend pa svojo družino radi odpeljejo na aktivni oddih. Tako kot njegov predhodnik, bo tudi novinec na voljo v dveh dolžinah, v notranjosti pa se bo pri obeh dolžinah lahko znašlo tudi sedem sedežev. Za kupce, ki se ne ustrašijo brezpotij bo na voljo tudi opcijski štirikolesni pogon.
Največja prednost novinca je prilagodljiva kabina – kupec bo lahko družinskega, udobnega potovalnika s sedmimi sedeži hitro prilagodil službenim opravilom. Ko se podre druga in tretja vrsta, postane Tourneo Connect manjši dostavnik, ki pri daljši različici ob podrtju sovoznikovega sedeža omogoča prevoz predmetov dolžine do tri metre in ponuja za dobre tri kubike tovornega prostora.

Zunanjost sledi modernim oblikovalskim smernicam znamke, pri tem pa izkazuje sorodstvene vezi s Volkswagnovim Caddy-jem. Novi Tourneo Connect bo na voljo v štirih različicah: Sport, Titanium, Trend in Active – vsaka od njih pa bo svoj podpis pustila tudi na zunanjosti. Različica Sport bo prepoznavna po bolj izrazitih linijah na maski, dinamičnem spodnjem odbijaču in 17-palčnih platiščih. Različica Titanium vpeljuje kromirane okrasne elemente, zatemnjena stekla ter 16-palčna platišča. Najbolj elegantna različica je Trend, ki se ponaša s črnim okvirjem maske. Za pustolovce, ki radi zaidejo z asfalta pa bo najbolj primerna različica Active, ki poveličuje robustnost z dodatno zaščito podvozja, blatnikov, pragov in odbijačev. Barvna paleta novinca bo vsebovala deset barv zunanjosti, unikatna modelu pa bo tako imenovana modra Boundless.

Notranjost je v znamenju digitalizacije, večjega udobja in izboljšane varnosti. Voznik bo informacije prejemal preko na dotik občutljivega info-zabavnega zaslona, ki je serijsko 8,25-palčni, ob doplačilu ali izbiri višjega nivoja opreme pa bo lahko »zrasel« za slaba dva palca. V kabini različice Sport bo voznika razvajala serijska 10,25-palčna digitalna instrumentna plošča, ta je pa za doplačilo na voljo tudi v različicah Active in Titanium. Kupcu bodo na voljo tudi številni asistenčni sistemi, med katerimi velja izpostaviti sistem za pomoč pri vzvratnem manevriranju s prikolico, radarski tempomat, sistem prepoznavanje prometnih znakov, sistem za ohranjanje voznega pasu in sistem za pomoč pri preprečevanju trka s samodejnim zaviranjem.

Pogonsko paleto sestavlja bencinski in dva dizelska motorja, kljub drugačni oznaki pa gre za praktično enake motorje kot pri Volkswagnu – torej lahko rečemo, da govorimo o standardnih TFSI in TDI motorjih. 1,5-litrski bencinski štirivaljnik z oznako EcoBoost s pomočjo turbine proizvede moč 85 kW (114 KM), dizelska motorja sta oba dvolitrska z oznako EcoBlue, ki proizvedeta 75 kW (102 KM) ali 90 kW (122 KM). Z izjemo šibkejšega dizelskega, ki bo na voljo le z ročnim, bodo vsi motorji na voljo s samodejnim ali ročnim menjalnikom. Na voljo bo tudi štirikolesni pogon, ki si ga bo kupec lahko izbral le v kombinaciji z močnejšim dizelskim motorjem in ročnim menjalnikom.
Na slovenskih cestah lahko novinca pričakujemo spomladi, naročila pa bodo možna že v začetku leta 2022.