Mercedes-Benz predstavlja naslednjo generacijo srednje velikega športnega terenca GLC. Slednji je za znamko še posebej pomemben, saj je njen najbolje prodajan model v zadnjih dveh letih, od leta 2015 pa so prodali 2,6 milijona primerkov.

GLC se po besedah proizvajalca počuti domače tako v zavojih kot na zahtevnejšem terenu.

Od prejšnje generacije je novi GLC za šest centimetrov daljši in štiri milimetre nižji. Pridobil je na aerodinamičnosti (Cd = 0.29) in na prostornini prtljažnika, ki znaša 620 litrov, kar je 70 litrov več od predhodne generacije. Zunanjost je nekoliko agresivnejša, notranjost pa prostornejša in posodobljena z najnovejšimi tehnologijami. Izstopata predvsem 12,3-palčna instrumentna plošča in 11,9-palčni osrednji info-zabavni zaslon.

Tisti, ki radi zaidejo na zahtevnejši teren bodo veseli možnosti zračnega vzmetenja, ki je pri priključnih hibridih serijsko in dodatnega paketa Offroad Engineering, ki doprinese zaščito podvozja in 20 milimetrov večjo oddaljenost od tal. Poleg tega ponuja novinec tudi nov pogled kamere »skozi« motor, ki bo vozniku omogočal lažjo identifikacijo ovir pod sprednjimi kolesi. Za doplačilo bo na voljo tudi štirikolesno krmiljenje, ki bo obračalni krog zmanjšalo na 11 metrov, pri hitrostih nad 60 km/h pa poskrbelo za boljšo lego in vodljivost.

Nov pogled kamere “skozi” motor

Ob prihodu na trg bodo na voljo tako bencinski kot dizelski motorji, vsi pogoni v motorni paleti pa so elektrificirani – novi GLC bo torej dobavljiv le kot priključni ali blagi hibrid, hkrati pa so vsi opremljeni s serijskim štirikolesnim pogonom 4Matic. Vstopni model nosi naziv GLC 200 4Matic s 150 kW (204 KM). Stopničko višje se nahaja GLC 300 4Matic s 190 kW (258 KM), dizelski motor, ki je nameščen v različici GLC 220d 4Matic pa ima 145 kW (197 KM) moči.

Od priključno-hibridnih različic bodo na voljo modeli GLC 300 e 4Matic (230 kW/313 KM), GLC 400 e 4Matic (280 kW/381 KM) in dizelski GLC 300 de 4Matic (245 kW/335 KM). V teh izvedenkah bodo elektromotorji z močjo 100 kW črpali energijo iz baterije s kapaciteto 31,2 kWh, ki bi naj v dani kombinaciji omogočala za dobrih 100 kilometrov izključno električne vožnje. Najzmogljivejši od naštetih je GLC 400e 4Matic, ki do 100 km/h pospeši v 5,6 sekunde. Vse različice so opremljene z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC.

Prihod v prodajne salone in cenik zaenkrat ostajata neznanki.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj