Novi Peugeot 2008 vstopa v segment kompaktnih SUV-jev. Med novosti sodijo i-Cockpit 3D nove generacije ter nova oprema in sistemi za pomoč pri vožnji. Izbirati je možno med več vrstami pogona oziroma med tremi tipi motorjev: električni, bencinski in dizelski.

S 4,30 m dolžine in 2,60 m medosne razdalje novi 2008 ponuja prtljažnik s 434 litri prostornine in to tudi pri izvedenki na 100 % električni pogon.

Novi 2008 je opremljen z novo različico i-Cockpita. Odvisno od izvedenke, ima lahko zaslon na dotik veliko 10-palčno diagonalo, upravljati pa ga je možno prek bližnjic na dotik, ki so umeščene poleg klavirskih tipk (Toggle Switches).

Izbor vozil je razdeljen na štiri nivoje opreme: Active, Allure, GT Line in GT, od tega so vsi na voljo za 100 % električni, bencinski ali dizelski pogon.

Prvič 100 % električni pogon – prihaja e-2008

Motor z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora, ki sta nemudoma razpoložljiva, vsakodnevno zagotavlja udobje v vseh situacijah.

Akumulator z visoko kapaciteto 50 kWh zagotavlja celo 310 kilometrov avtonomije po novem standardu WLTP. Garancija na akumulator velja 8 let oziroma 160.000 kilometrov pri 70 % napolnjenosti.

Čas polnjenja je odvisen od razpoložljive moči:

100 % napolnjenost v 16 urah z zmogljivim priključkom tipa Green Up Legrand s priloženim polnilnim kablom,

od 5h15 do 8 ur za popolno napolnjenost s postajo WallBox (trifazna postaja 11 kW ali enofazna postaja 7,4 kW),

30 minut za 80-odstotno napolnjenost akumulatorja na javnih polnilnih postajah z močjo 100 kW, koriščenje tovrstnih polnilnikov pa je možno po zaslugi toplotne regulacije akumulatorja.

Na voljo seveda tudi bencinski in dizelski motorji

Bencinski motorji so 1,2-litrski trivaljniki:

  • PureTech 100 S&S BVM6,
  • PureTech 130 S&S BVM6 ali EAT8,
  • PureTech 155 S&S EAT8 (izključno za GT).

Med dizelsko ponudbo je štirivaljni motor s prostornino 1,5 l:

  • BlueHDi 100 S&S BVM6,
  • BlueHDi 130 S&S EAT8.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj