Od enoprostorcev smo se na našem trgu že skoraj poslovili, saj so njihovo mesto povečini zavzeli križanci. Dobrodošlo alternativo – torej veliko prostora za razumno ceno – pa še vedno ponujajo mali dostavniki, poleg katerih v ponudbi običajno najdemo tudi njihove potniške različice.

V tem segmentu lahko odslej tudi na slovenskem trgu najdemo še Fordovega predstavnika z nazivom Courier. Ta, kot je za znamko značilno, nosi ime Tourneo za potniško in Transit za dostavno izvedenko.

Prostoren in praktičen

S svojo prostornostjo želi Courier prepričati družine z aktivnim življenjskim slogom, domače mojstre in vse ostale voznike, ki znajo ceniti dober prostorski izkoristek kabine in prtljažnika.

Zunanji izgled poudarja robustnost, hkrati pa po zaslugi integriranih žarometov, velike maske in možnosti dvobarvne karoserije zelo učinkovito ublaži videz »škatle na štirih kolesih«. A dejstvo je, da se potencialni kupci takšnih vozil tega kompromisa, ki ga prinaša obilica prostora, zavedajo.

Courier v dolžino meri slabih 4,4 metra in v potniški izvedenki za petimi sedeži nudi 570 (2.162) litrov prostora, v tovorni pa se lahko pohvali z možnostjo prevoza dveh euro palet – prostornine je za 2,9 kubična metra, kar je za četrtino več od prejšnje generacije. Po dolžini lahko po zaslugi lopute v predalni steni ob »podrtju« sovoznikovega sedeža sprejme do 2,6 metra dolge predmete.

Za večpredstavnost skrbi SYNC 4

Voznik informacije o vožnji prejema preko digitalne instrumentne plošče in osrednjega zaslona, katerega delovanje omogoča Fordov najnovejši komunikacijski sistem SYNC 4.

Novinec nudi tudi možnost brezžičnega polnjenja mobilnih telefonov ter serijsko brezžično povezljivost z Android Auto in Apple CarPlay.

Na voljo je obilica asistenčnih sistemov, veliko pa jih je že del serijske opreme – med njimi tudi sistem za ohranjanje voznega pasu, pomoč za preprečevanje naleta in prepoznavanje prometnih znakov.

Potniška različica za slabih 25 tisočakov

Vstopna cena za model Tourneo Courier znaša 24.610 evrov, medtem ko je dostavna izvedba Transit Courier na voljo za dobre tri tisočake manj.

Cenik objavljamo ločeno za izvedenki Tourneo in Transit.

Za potniškega Courierja je zaenkrat na voljo le ena motorna izbira, in sicer 1,0-litrski bencinski trivaljnik, ki razvije 92 kW (125 KM) in je združen s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Transit Courier na drugi strani prihaja še z možnostjo 1,5-litrskega turbodizelskega štirivaljnika s 74 kW (100 KM).

Na trg prihaja tudi električni model E-Tourneo Courier, za katerega bodo slovenski trgovci začeli sprejemati naročila v drugi polovici leta.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj