Ford je (zaradi težav s koronavirusom bolj na papirju kot v praksi) začel s prodajo Forda Pume v Sloveniji. Gre za t.i. CUV (crossover utility vehicle) – vozilo, ki večji odmik od tal združuje s kupejevsko, oziroma bolj aerodinamično obliko.

Pri Fordu pravijo, da sta glavni značilnosti novinke (blaga) hibridizacija ter nadpovprečna prostornost. Puma namreč razpolaga z največjim prtljažnikom v svojem razredu.

Ford Puma (2020) | novosti:

Zunanjost:

  • Puma kaže nove smernice Fordovega oblikovalskega jezika
  • žarometi postavljeni na blatnike
  • serijsko LED žarometi
  • serijsko 17-palčna platišča

Notranjost:

  • serijsko masažna sedeža spredaj
  • digitalni merilniki (1.450 evrov doplačila pri nivojih Titanium in Titanium X; pri ST-Line in ST-Line X serijsko)

Prtljažnik:

  • prostornina: 456 litrov (največ v tem razredu)
  • opcijsko električno in prostoročno odpiranje prtljažnih vrat (870 evrov doplačila pri nivojih Titanium in Titanium X; 680 pri ST-Line in ST-Line X)
  • luknja na dnu prtljažnika, ki jo lahko speremo z vodo in z odstranitvijo čepa le-to izpustimo

Multimedija:

  • serijsko navigacijski sistem Ford SYNC 3 z zaslonom na dotik
  • serijsko digitalni radio (DAB)
  • opcijsko Bang & Olufsen zvočni sistem

Pogonska paleta:

  • bencinski motorji:
    • 1.0 EcoBoost (trivaljnik), 92 kW/125 KM, 6-stopenjski ročni menjalnik
  • dizelski motorji niso v ponudbi
  • hibridni pogon:
    • 1.0 EcoBoost (turbobencinski trivaljnik), 92 kW/125 KM + 48-voltna hibridna tehnologija, 6-stopenjski ročni menjalnik
    • 1.0 EcoBoost (turbobencinski trivaljnik), 114 kW/155 KM + 48-voltna hibridna tehnologija, 6-stopenjski ročni menjalnik

Varnost in asistenčni sistemi:

  • serijsko:
    • parkirni senzorji zadaj
    • sistem za preprečevanje trčenja
    • zaviranje po trčenju
    • pomoč pri vzdrževanju smeri
  • opcijsko:
    • aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanjem znakov z omejitvijo hitrosti in sistemom za usmerjanje v sredino voznega pasu
    • nov sistem obveščanja o nevarnostih v bližini, ki lahko voznika obvesti o nevarnih situacijah na cesti, še preden jih zagleda ali jih zaznajo tipala v vozilu

Paketi opreme:

  • Titanium
  • Titanium X
  • ST-Line (na voljo od maja 2020)
  • ST-Line X

Vožnja:

  • serijsko možnost izbiranja različnih voznih načinov

Cena:

  • vstopni model (Titanium 1.0 EcoBoost 92 kW/125 KM): 20.880 evrov
  • vstopni model (Titanium 1.0 EcoBoost 92 kW/125 KM) s financiranjem: 19.880 evrov
  • CENIK

Lokacija proizvodnje:

  • Craiova, Romunija

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj