Ford je (zaradi težav s koronavirusom bolj na papirju kot v praksi) začel s prodajo Forda Pume v Sloveniji. Gre za t.i. CUV (crossover utility vehicle) – vozilo, ki večji odmik od tal združuje s kupejevsko, oziroma bolj aerodinamično obliko.
Pri Fordu pravijo, da sta glavni značilnosti novinke (blaga) hibridizacija ter nadpovprečna prostornost. Puma namreč razpolaga z največjim prtljažnikom v svojem razredu.
Ford Puma (2020) | novosti:
Zunanjost:
- Puma kaže nove smernice Fordovega oblikovalskega jezika
- žarometi postavljeni na blatnike
- serijsko LED žarometi
- serijsko 17-palčna platišča
Notranjost:
- serijsko masažna sedeža spredaj
- digitalni merilniki (1.450 evrov doplačila pri nivojih Titanium in Titanium X; pri ST-Line in ST-Line X serijsko)
Prtljažnik:
- prostornina: 456 litrov (največ v tem razredu)
- opcijsko električno in prostoročno odpiranje prtljažnih vrat (870 evrov doplačila pri nivojih Titanium in Titanium X; 680 pri ST-Line in ST-Line X)
- luknja na dnu prtljažnika, ki jo lahko speremo z vodo in z odstranitvijo čepa le-to izpustimo
Multimedija:
- serijsko navigacijski sistem Ford SYNC 3 z zaslonom na dotik
- serijsko digitalni radio (DAB)
- opcijsko Bang & Olufsen zvočni sistem
Pogonska paleta:
- bencinski motorji:
- 1.0 EcoBoost (trivaljnik), 92 kW/125 KM, 6-stopenjski ročni menjalnik
- 1.0 EcoBoost (trivaljnik), 92 kW/125 KM, 6-stopenjski ročni menjalnik
- dizelski motorji niso v ponudbi
- hibridni pogon:
- 1.0 EcoBoost (turbobencinski trivaljnik), 92 kW/125 KM + 48-voltna hibridna tehnologija, 6-stopenjski ročni menjalnik
- 1.0 EcoBoost (turbobencinski trivaljnik), 114 kW/155 KM + 48-voltna hibridna tehnologija, 6-stopenjski ročni menjalnik
Varnost in asistenčni sistemi:
- serijsko:
- parkirni senzorji zadaj
- sistem za preprečevanje trčenja
- zaviranje po trčenju
- pomoč pri vzdrževanju smeri
- opcijsko:
- aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanjem znakov z omejitvijo hitrosti in sistemom za usmerjanje v sredino voznega pasu
- nov sistem obveščanja o nevarnostih v bližini, ki lahko voznika obvesti o nevarnih situacijah na cesti, še preden jih zagleda ali jih zaznajo tipala v vozilu
Paketi opreme:
- Titanium
- Titanium X
- ST-Line (na voljo od maja 2020)
- ST-Line X
Vožnja:
- serijsko možnost izbiranja različnih voznih načinov
Cena:
- vstopni model (Titanium 1.0 EcoBoost 92 kW/125 KM): 20.880 evrov
- vstopni model (Titanium 1.0 EcoBoost 92 kW/125 KM) s financiranjem: 19.880 evrov
- CENIK
Lokacija proizvodnje:
- Craiova, Romunija
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉