Hondin malček Jazz bo odslej na voljo le še kot hibrid, še vedno pa stavi tudi na nadpovprečno praktičnost. Velik poudarek je tudi na področju varnosti, saj gre za prvi avto v segmentu, ki ponuja 10 zračnih blazin.
Honda Jazz hibrid | novosti:
Ozadje modela:
- globalni model
- proizvajan v 10 tovarnah v 8 državah
- prva generacija leta 2001
- doslej skupaj prodanih 7,5 milijona
- v Sloveniji doslej prodanih 2.500
Mere in zunanjost:
- 16 mm daljši od predhodnika
- kratek nos
- dolga streha
- skupaj 8 stekel (želeli zagotoviti boljšo preglednost)
Potniška kabina in prtljažnik:
- izboljšana preglednost s tanjšim A stebričkom
- več mehkih materialov
- preprost, minimalističen dizajn armature
- rezervoar za gorivo je pomaknjen pod voznika – s tem pridobili nekaj litrov prtljažne prostornine
Digitalizacija:
- za povezanost skrbi sistem Honda Connect
- že v osnovnem paketu Android Auto in Apple CarPlay
- najbolj napredni funkciji, ki sta plačljivi, sta Honda Personal Assistant in WiFi “hotspot” v vozilu
- na voljo je Geofencing: Določite radij, in ko vozilo prestopi ta radij, avto začne javljati na telefon, da je prestopil določeno mejo.
Pogonska paleta:
- na voljo le hibridni pogon:
- 1,5-litrski bencinski motor – 72 kW moči, 131 Nm navora
- pogonski elektromotor – 80 kW moči, 253 Nm navora (70 kW, ko deluje kot generator)
Varnost in asistenčni sistemi:
- Honda Sensing: prej je imel sistem radar in kamero, zdaj pa ima le še širokokotno kamero (pri Hondi pravijo, da zaradi napredne kamere radar ni več potreben)
- prvi v segmentu z 10 zračnimi blazinami
Vožnja:
- ne moremo voziti v fiksno 100 % električnem načinu
- pri vožnji do 50 km/h lahko vozimo na elektriko do 90 % časa, pri vožnji do 90 km/h pa do 50 % časa
Cena:
- vstopni model: 21.990 evrov
Prodajni načrti:
Pri Hondi bodo do leta 2022 elektrificirali celotno ponudbeno paleto. Do leta 2030 želijo, da bi bili elektrificirani dve tretjini prodanih vozil.
Prodajni cilj v Sloveniji:
- v letu 2020 bo za slovenski trg z Japonske dobavljenih 15 vozil
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉