Hyundai je na slovenske ceste pripeljal novo generacijo svojega najmanjšega modela i10. Vozilo je namenjeno predvsem za vožnjo v urbanih središčih, a kljub temu ponuja tudi številne asistenčne sisteme in opcijsko pet sedežev.

Segment malih mestnih vozil je v zatonu in nekateri proizvajalci so ga zaradi ekonomske nevzdržnosti proizvodnje tovrstnih vozil že zapustili. Vozila morajo namreč ob nizki ceni zadostovati vsem varnostnim in emisijskim standardom, tako kot vsa dražja in večja vozila.

Hyundai na drugi strani v tem razredu še prepoznava potencial, saj je prodal 1,1 milijona vozil preteklih dveh generacij. Po letih 2008 in 2013 tako predstavlja 3. generacijo modela i10, ki je v njihovi prodajni paleti nadomestil Atosa.

Hyundai i10 | novosti:

Mere:

  • nižji in širši od predhodnika

Zunanjost:

  • ostri robovi
  • spredaj izstopata dva LED dnevna žarometa
  • veliko vzorcev v obliki čebeljega satja
  • tri nove barve karoserije, skupaj 10 barv
  • streha lahko dodatno v črni ali rdeči barvi

Notranjost:

  • v osnovi gre za štirisedežni avto, opcijsko lahko petsedežnik
  • štiri barvne kombinacije
  • dodaten prostor za odlaganje predmetov nad sovoznikovim predalom
  • na voljo brezžično polnjenje telefona

Prtljažnik:

  • prostornina: 252 l
  • dvonivojsko dno

Multimedija in povezanost:

  • Apple CarPlay in Android Auto
  • Android auto
  • opcijsko 8-palčni zaslon na dotik (največji v razredu)
  • konec leta na voljo sistem Blue Link (stalna povezanost z avtomobilom)

Pogonska paleta:

  • Bencinski motorji:
    • 1.0 MPi, trivaljnik, 49,3 kW/67 KM, 5-st. ročni ali 5-st. robotizirani menjalnik
    • 1.2 MPi, štirivaljnik, 61,8 kW/84 KM, 5-st. ročni ali 5-st. robotizirani menjalnik
    • kasneje bo na voljo še 1,0-litrski turbo trivaljnik s 73,6 kW (le s 5-st. ročnim menjalnikom in le za model N Line)
  • Električni pogon:
    • za zdaj ni predviden

1.0 motor na boljo tudi s paketom Eco, ki izboljša učinkovitost (zračni upor, prestavna razmerja …).

Varnost in asistenčni sistemi:

  • nova kamera za vzvratno vožnjo
  • Hyundai SmartSense:
    • sistem za preprečevanje naleta (zaznava vozila in pešce)
    • samodejno zasenčenje žarometov
    • sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu
    • nadzor ohranjanja zbranosti
    • opozorilo za speljevanje vozila spredaj
    • klic v sili (E-Call)

Paketi opreme:

  • Life
  • Comfort
  • Style
  • Premium

Cena:

  • cena vstopnega modela (1.0 Life): 9.970 evrov
  • CENIK

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • 350 vozil na leto (prva generacija – skupaj prodanih 1.600)

Lokacija proizvodnje:

  • Turčija

Dodatne različice:

  • i10 N Line
    • prihaja poleti 2020
    • drugačna odbijača in maska
    • 16-palčna platišča
    • bolj športen dizajn kabine (volan, prestavna ročica …)
    • 1,0-litrski turbo trivaljnih T-GDi s 73,6 kW
    • le 5-stopenjski ročni menjalnik

Garancija:

  • petletna garancija brez omejitve kilometrov

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj