Jeep Wrangler je dobil priključno hibridni pogon. Ta bo odslej edina pogonska opcija, saj se klasični bencinski in dizelski motorji v celotni Evropi poslavljajo.

Na zunaj ga opazovalčevo oko najlažje prepozna po modrih detajlih.

Odgovorni pravijo, da hibridni Wrangler ni izgubil svojih terenskih zmogljivosti. Te naj bi bile celo izboljšane. Štirikolesni pogon ni enak kot pri modelih Compass in Renegade v PHEV izvedbah. Diferenciala namreč ostajata mehanska. Štirikolesni pogon deluje tudi v popolnoma električnem načinu.

Wrangler 4xe lahko brodi po največ 76 cm globoki vodi.

400 V baterija s 96 celicami (proizvaja jo Samsung) se nahaja pod zadnjo vrsto sedežev v ohišju iz aluminija. Njena kapaciteta znaša 17 kWh

V popolnoma električnem mačinu lahko Wrangler 4xe po standardu WLTP prevozi do 53 kilometrov.

Pogonski sklop, ki ga tvorita 2,0-litrski turbobencinski motor in dva elektromotorja, razvije največjo moč 280 kilovatov (380 KM). Prvi elektromotor, ki je “pripojen” bencinskemu, služi za zagon motorja in polnjenje baterije z rekuperacijo. Drugi elektromotor je vgrajen v ohišje menjalnika. Ta je bolj zmogljiv – razvije 145 KM in 245 Nm navora.

Cena vstopne različice modela Wrangler 4xe je 63.066 evrov, pri čemer sta že vključena redni popust in popust 2.000 evrov na financiranje.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj