Jeep Wrangler je dobil priključno hibridni pogon. Ta bo odslej edina pogonska opcija, saj se klasični bencinski in dizelski motorji v celotni Evropi poslavljajo.

Odgovorni pravijo, da hibridni Wrangler ni izgubil svojih terenskih zmogljivosti. Te naj bi bile celo izboljšane. Štirikolesni pogon ni enak kot pri modelih Compass in Renegade v PHEV izvedbah. Diferenciala namreč ostajata mehanska. Štirikolesni pogon deluje tudi v popolnoma električnem načinu.

400 V baterija s 96 celicami (proizvaja jo Samsung) se nahaja pod zadnjo vrsto sedežev v ohišju iz aluminija. Njena kapaciteta znaša 17 kWh

Pogonski sklop, ki ga tvorita 2,0-litrski turbobencinski motor in dva elektromotorja, razvije največjo moč 280 kilovatov (380 KM). Prvi elektromotor, ki je “pripojen” bencinskemu, služi za zagon motorja in polnjenje baterije z rekuperacijo. Drugi elektromotor je vgrajen v ohišje menjalnika. Ta je bolj zmogljiv – razvije 145 KM in 245 Nm navora.
Cena vstopne različice modela Wrangler 4xe je 63.066 evrov, pri čemer sta že vključena redni popust in popust 2.000 evrov na financiranje.