Novo v Sloveniji: KIA ProCeed

0
24

Značka “ProCeed” je v pretekli generaciji krasila športno ustrojeno trivratno različico Kie Ceeda, a temu odslej ni več tako. Trendi in zahteve avtomobilskega trga občasno narekujejo spreminjanje filozofij nekaterih modelov in tako so se pri Kii odločili, da v primeru svojega priljubljenega modela Ceeda zdaj ponudijo še različico “shooting brake”.

KIA ProCeed:

Mere:

  • “vzornik”: Mercedes-Benz CLA Shooting Brake, ki velja za začetnika tega razreda
  • v dolžino je ProCeed nekoliko krajši, a je nekoliko širši in ima daljši zadnji previs
  • medosna razdalja identična ostalim različicam Ceeda
  • od karavanske različice Ceeda celo 5 mm daljši (skupna dolžina: 4,605 m)
  • najnižji v svojem razredu (od običajnih različic Ceeda 10 mm nižji)

Zunanjost:

  • spuščajoča se okenska linija s posebnim detajlom (v obliki zoba)
  • črn zadnji spojler
  • “dirkaška” zavorna luč
  • zadnje LED luči, ki se razprostirajo preko celotnega zadka
  • novi emblem “ProCeed”
  • športni difuzor
  • na voljo je osem barv – ekskluzivna za ProCeeda je oranžna

Notranjost:

  • veliko pozornosti udobju
  • podobne mere kot pri Mercedesu CLA Shooting Brake

Tehnologije: Serijsko so na voljo sistem za preprečevanje naleta in opozorilo ob zapustitvi voznega pasu, samodejno preklapljanje dolgih luči ter sistem za opozarjanje na nezbranost voznika. Opcijsko lahko ProCeeda opremite še s “full-LED” žarometi, sistemoma za pomoč pri vzvratni vožnji in parkiranju, nadzorom mrtvih kotov, radarskim tempomatom ter sistemom za sledenje voznemu pasu tudi z možnostjo prehitevanja in samodejnega vračanja na vozni pas.

Multimedija: Serijsko je na voljo 7-palčni, opcijsko pa 8-palčni zaslon infotainmenta.

Prtljažnik:

  • 30 litrov manjši kot pri karavanu
  • zadnja klop deljiva 40:20:40
  • zadnjo klop podremo z eno potezo
  • prtljažni rolo lahko zložimo zadaj v predal
  • tirnice v prtljažniku za fiksiranje ali premikanje težjih predmetov

Pogonska paleta:

  • turbobencinski motor 1.6 T-GDi, 204 KM + ročni 6-st. ali samodejni (dvosklopčni) 7-st. menjalnik
  • turbobencinski motor 1.0 T-GDi, 120 KM + ročni 6-st. menjalnik
  • turbobencinski motor 1.4 T-GDi, 140 KM + ročni 6-st. ali samodejni (dvosklopčni) 7-st. menjalnik
  • turbodizelski motor 1.6 CRDi, 136 KM + ročni 6-st. ali samodejni (dvosklopčni) 7-st. menjalnik

Različici:

  • GT: močnejši motor, športne nastavitve, bolj izstopajoči zunanji detajli v primerjavi z GT-line
  • GT-line: športna “šminka”

Cena:

ProCeed GT-line je z vključenimi 3.200 evri popusta na voljo od 25.190 evrov. Ob bonusu 3.000 evrov, ki ga prejmete ob financiranju, lahko ceno dodatno znižate na 22.190 evrov.

ProCeed GT je na voljo od 32.690, oziroma 29.690 evrov ob financiranju.

Konkurenčna cena je eden glavnih adutov Kie v Sloveniji, obenem pa dodajajo še 7-letno garancijo z omejitvijo 150.000 km, oiroma prva tri leta brez omejitve kilometrov.

Primerljivo opremljen GT-line je od karavanske različice dražji za 1.400 evrov, od kombilimuzinske pa za 2.900 evrov.

Prodajni cilj: Evropski prodajni načrt novega Ceeda je najprej priti na nivo Renaultovega Meganea, nato pa se prebiti med vodilno trojico. Trenutno slovenski kupci posežejo po 100 Ceedih na mesečni ravni. ProCeed naj bi za začetek predstavljal petino te številke. Prva “slovenska zaloga” šteje 50 vozil.

Fokus 1: Novi Ceed je bil zasnovan povsem po meri evropskega uporabnika, saj njegova prodaja poteka le tukaj. Tako pri Kii v Evropi, pa tudi v Sloveniji od novinca pričakujejo veliko, predvsem z vidika nadaljnje gradnje dobre podobe znamke v javnosti.

Fokus 2: V primeru ProCeeda gre za nekakšno mešanico med “hot hatchem” in uporabnim družinskim karavanom. Zunanjost je seveda eden izmed ključnih dejavnikov za stranke, ki se odločijo za nakup t. i. “shooting brakea” – povsem nasprotno kot pri karavanu (v ospredju prostor in uporabnost), čeprav sta si avtomobila sorodna.

Fokus 3: Tokrat so pri Kii veliko pozornosti posvetili vozni dinamiki. Vzmetenje je pri ProCeedu lahko trše nastavljeno, zavore so večje, drugačne pa so tudi nastavitve sistema ESC, ki tokrat dopušča več, ne moremo pa ga popolnoma izklopiti. Na tem področju pri Kii obljubljajo veliko.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko opravimo test. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj