XCeed po besedah Kie predstavlja alternativo športnim terencem. Zasnovan je na osnovi Ceeda.

KIA XCeed:

Mere:

  • s 4.395 mm dolžine je 85 milimetrov daljši od 5-vratnega Ceeda in 90 milimetrov krajši od Sportaga
  • enaka medosna razdalja kot pri 5-vratnem Ceedu (2650 mm)
  • previsa daljša kot pri 5-vratnem Ceedu (spredaj za 25, zadaj za 60 mm)
  • 26 mm širši kot 5-vratni Ceed
  • 48 mm višji od Ceeda in 150 mm nižji od Sportaga

Zunanjost:

  • dolg pokrov motorja
  • nazaj “zamaknjena” silhueta
  • bolj izrazita maska
  • novi LED žarometi
  • na voljo 12 različnih barv (Quantum yellow na voljo le za XCeeda)

Notranjost:

  • prevzeta od Ceeda
  • opcijsko nov rumeni barvni paket notranjosti
  • višji položaji bokov na vseh sedežih (lažje vstopanje)

Prtljažnik:

  • rob prtljažnika postavljen 60 mm višje kot pri petvratni kombilimuzini Ceedu
  • skupaj 426 litrov, kar je 31 litrov več kot pri Ceedu in le malo manj kot pri Sportagu
  • s podrtimi zadnjimi sedeži prostornina 1.378 litrov
  • deljiva klop (40:20:40)
  • električno odpiranje/zapiranje prtljažnika
  • dvojno dno v prtljažniku (lahki zagotovi skriti predal v prtljažniku)

Multimedija:

  • Kiin telematski sistem UVO Connect
  • storitve in informacije “v živo”
  • opcijsko 10,25-palčni LCD zaslon
  • možnost več hkratnih Bluetooth povezav
  • novost pri Kii – opcijsko povsem digitalnimi 12,3-palčnimi merilniki Supervision

Pogonska paleta: 

  • trivaljni 1.0 T-GDi turbobencinski – 88 kilovatov (120 KM) in 172 Nm
  • štirivaljni 1.4 T-GDi turbobencinski – 103 kW (140 KM) in 242 Nm
  • štirivaljni 1.6 T-GDi turbobencinski – 150 kW (204 KM) in 265 Nm
  • 1.6-litrski Smartstream turbodizelski – 85 kW (115 KM)
  • 1.6-litrski Smartstream turbodizelski – 100 kW (136 KM)
  • 6- stopenjskega ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko
  • 1,0- litrski motor je lahko opremljen edino s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom

Varnost in asistenčni sistemi:

  • radarski tempomat s funkcijo ustavi/spelji
  • opozarjanje na vozila v mrtvem kotu
  • sistem za preprečevanje naleta z zaznavo vozil in pešcev
  • opozarjanje na hitrostne omejitve
  • pomoč pri parkiranju
  • sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu
  • sistem za samodejno preklapljanje med dolgimi in kratkimi lučmi
  • sistem za opozarjanje voznika na utrujenost
  • sistem za sledenje voznemu pasu (LFA)
  • pomožni stabilnostni sistem (VSM) v sodelovanju s stabilnostnim sistemom (ESC) v primeru zaznave izgube oprijema dodatno poskrbi za stabilnost vozila pri zaviranju in vožnji v ovinek

Vožnja:

  • oddaljenost od tal znaša 172 mm (na 16- palčnih platiščih) in 184 mm (na 18-palčnih platiščih) (do 44 mm več v primerjavi s 5-vratnim Ceedom)
  • prednje (do 7%) in zadnje vzmeti (za 4%) mehkejše kot pri 5-vratnem Ceedu
  • novi hidravlični blažilniki – serijski na prednji osi pri vseh opremah in motorjih

CENIK

Lokacija proizvodnje:

  • Žilina, Slovaška

Fokus 1:

Pričakovali bi, da je XCeed zelo soroden modelu Ceed, a na zunaj edini del karoserije, ki so ga prevzeli od 5-vratne kombilimuzine, predstavljajo prednja vrata.

Fokus 2:

Kia še vedno veliko stavi na svojo garancijo. Tako kot vse ostale Kie bo tudi XCeed kupcem serijsko omogočal 7-letno, ki velja do 150.000 prevoženih kilometrov (prva tri leta brez omejitve števila kilometrov).

Fokus 3:

Hibridni pogon, ki bo pri XCeedu na voljo v začetku leta 2020, kombinira 8,9 kWh baterijski sklop, električni motor z močjo 44,5 kW, ter 1,6-litrski štirivaljni ‘Kappa’ GDI bencinski motor. Pogon v kombinaciji s 6- stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (6DCT) ima največjo moč 104 kilovate (141 KM) ter navor 265 Nm, ki ju dovaja do prednjega kolesnega para. Priključni hibrid bo po predvidevanjih omogočal okrog 60 kilometrov vožnje zgolj na elektriko.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here