Za tiste, ki pravite, da se modeli avtomobilov prehitro menjajo: Land Rover je predstavil šele drugo (!) generacijo svojega modela Defender, in to po letu 1983. Bo lahko naslednik po prepoznavnosti in slovesu dohitel predhodnika?
Zagotovo ni tako robusten in surov, a tudi novi Defender daje že na prvi vtis vedeti, da se v razvojnem oddelku Land Roverja ne šalijo.
Land Rover Defender | novosti:
Različice:
- na začetku je na voljo izvedenka 110
- sledila bo tudi kompaktna različica 90 s krajšo medosno razdaljo
- leta 2020 sledita še praktična gospodarska modela
- priključni hibrid (PHEV) se bo pridružil ponudbi naslednje leto
Mere:
- podatki za različico 110:
- dolžina: 4,758 mm (5,018 mm z rezervnim kolesom)
- širina 2,008 mm (z zloženimi zunanjimi ogledali)
- višina 1,967 mm
- medosna razdalja: 3,022 mm (2,587 mm pri različici 90)
Zunanjost:
- kratka previsa
- strešno okno
- zunaj nameščeno rezervno kolo
- platišča od 18 do 22 palcev
Notranjost:
- podrejena praktičnosti
- višje postavljena prestavna ročica
- gumirane talne obloge
- 12,3-palčni voznikov interaktivni zaslon
- opcijsko tretji sedež spredaj v sredini
- Defender 110 je na voljo v konfiguracijah sedežev 5, 6 ali 5 + 2
- Defender 90 – 6 potnikov, dolžina kompaktne kombilimuzine
Prtljažnik:
- različica 110:
- prostornina do 1.075 litrov
- 2.380 litrov z zloženo drugo vrsto sedežev
- zadnja klop deljiva v razmerju 40:20:40
- na dnu letve z različnimi dodatki za zadrževanje tovora
Multimedija:
- 10-palčni zaslon na dotik
Motorji:
- bencinska motorja:
- štirivaljni P300, 300 KM
- šestvaljni P400 (s tehnologijo blagega hibrida), 400 KM, 550 Nm navora
- dizelska motorja:
- štirivaljni D200, 200 KM, 430 Nm navora
- štirivaljni D240, 240 KM, 430 Nm navora
- vsi motorji v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom ZF z reduktorjem
Varnost in asistenčni sistemi:
- Adaptive Cruise Control
- Rear Pre-Collision Monitor s samodejnim utripanjem smernih kazalcev voznike zadaj opozarja naj upočasnijo
- Blind Spot Assist
- Rear Traffic Monitor
- Clear Exit Monitor
- Emergency Braking,
- Lane Keep Assist
- Traffic Sign Recognition,
- Driver Condition Monitor
- pomočnik za parkiranje spredaj in zadaj
Paketi opreme:
- opremljene različice:
- Defender
- First Edition
- Defender X
- nivoji:
- S
- SE
- HSE
- paketi nadgradenj:
- Explorer
- Adventure
- Country
- Urban
Terenska vožnja:
- odslej zračno vzmetenje (omogoča dvig za največ 145 mm)
- stalni štirikolesni pogon
- samodejni menjalnik z reduktorjem
- sredinski diferencial in opcijski Active Blocking zadnji diferencial
- odmik od tal 291 mm
- pristopni kot 38°, prevozni kot 28° (31° pri različici 90), izstopni kot 40°
- kratka previsa spredaj in zadaj
- globina brodenja do 900 mm
- na voljo tri nastavitve za odziv pogona in menjalnika, krmiljenja in nadzora oprijema
Obremenitve:
- nosilnost do 900 kg
- statična obremenitev strehe do 300 kg
- vlečna zmogljivost do 3.720 kg (v ZDA), 3.500 kg v Evropi
Cena:
vstopni model z dizelskim motorjem: 61.774 EUR
vstopni model z bencinskim motorjem: 69.333 EUR
Prodajni cilj v Sloveniji:
- okoli 10 vozil
Lokacija proizvodnje:
- Nitra, Slovaška
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉